Magik - Hero graag feedback!

dopeboi

Stamgast
Luister, eerste keer dat ik een uptempo lied maak.

Laatst gewijzigd:
Ik snap het idee, maar alle meters slaan hier in het rood en dat luistert, voorzichtig uitgedrukt, niet zo lekker weg. Als je dat eerst oplost, ga ik zeker feedback proberen te geven (voor wat die waard het is uiteraard :-))

Ja klopt, meestal "slam" ik niet te hard maar was digitaal pop dus ik ging all-in. Ik pas 'm wel aan.
Bedankt voor de feedback.

Die kick en bass zijn nog steeds erg overstuurd. Het geheel is nog steeds aan de harde kant Dopeboi.

Het valt me op dat er veel hoog in de track zit. Lekkere groove zit erin. Vocal vind ik ook prima, waar heb die vandaan? Het lijkt me ook mooi als je ergens iets van een break in stopt, kick eruit, bass even van de tel af, even een nieuwe toonsoort aantikken. 1:44 lijkt me daar een mooi moment voor.

Ahhh, zo bedoel je. Dat was wel de bedoeling. De mix was gebaseerd op een bass/kick zwaar perspectief. De vocals en alles is origineel van mij, ik ben eingelijk een producer ; niet echt een rapper of zanger. Ik zou liever iemand anders hebben maar sinds verhuizen naar NL heb ik niemand om mee te werken. Een break zou wel goed zijn ja.

Kevin

Back