[EDM] Gloomer - Hypocritical Bastards

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
overkill aan gloomertracks
de titel zegt meer over jou dan over katholieken 8~

Tracks maken op basis van vooroordelen vind ik zelf niet eens interessant om naar te luisteren. Me zo'n titel en verklaring maak je voor jezelf geen goede reclame. En zoals Fjoesz zegt, "overkill aan gloomertracks"; je doet je best om aan te tonen dat je iets kunt maar overkill werkt niet goed.

Dus bovenstaande, als negatief gezien, moet je zo lezen: Je kunt een track posten voor jezelf, waar je plezier ervaart en waar je iets aan kan doen. Laat ons de feedback geven en doe jezelf ook hetzelfde, zo gaat de communicatie iets soepeler en zo groei je om wat je doet. :)

haha, overkill.. en ik post hier bijlange niet al mijn tracks.. ik ben nog selectief ;-)

Ja, die titel is een foute keuze, maarja.. ik wil langs de andere kant ook mijn eigen blijven zijn. Bepaalde katholieken hebben me namelijk heel erg pijn gedaan, en ik ben daardoor verbitterd. :stupid

Thanks guys !! ;)

het is een beetje een soort electronic body prodigy newbeat italo... leuk, niet heel bijzonder en idd overkill...
Ja, ik heb wat tegen katholieken, so what ?? :duivels:
het kan iets genuanceerder; het instutuut, niet de gewone sterveling... that's the key (of misschien wel 2)...

Laatst gewijzigd:
Thanks guys voor de reviews.. ;)

Ja, ik heb wat tegen het instituut.

Jullie moeten weten dat ik 2 jaar een priesteropleiding heb gevolgd.. Maar op de dag dat mijn moeder werd begraven, kwam de president van het seminarie me zeggen dat ik niet meer welkom was.. De reden weet ik nog altijd niet. En nog van die dingen die me pijn hebben gedaan... =(

Ehhhh terug naar de muziek maar? Voor geestelijke gezondheid zijn er andere fora toch?

Doorgaans houd ik wel van dit 'soort' muziek, maar ik vind het alsof ik naar een mix van 2 verschillende nummers zit te luisteren. In dit geval zou ik zeggen less is more. Vind de sounds wel vet overigens en de drums zijn ook lekker!

Ehhhh terug naar de muziek maar? Voor geestelijke gezondheid zijn er andere fora toch?

nou , het is toch wel belangrijk om zoveel mogelijk mensen uit de grijpgrage klauwen van de kerk te bevrijden nuturluk...:D

maar, zoals gezegd...... mUZIEK...:okdan:

:koffie:

omdat ik me in het hol van de leeuwen wou begeven :D
als je in de leeuw z'n hol wil dan moet je idd zo'n opleiding volgen, als 'jurk' mag je dan doorstuderen naar nog diepere spelonken...
seminarie
seamen-ar...

maar goed, terug naar de muziek idd :dj:

Hey Gloomer,

Wat mij vooral opvalt is dat je enorm veel tracks maakt, ik herken dat een beetje - vroeger deed ik dat ook. Mijn advies zou zijn van misschien wat minder tracks te maken, maar ze wat verder uit te diepen. 'Quality over quantity' als het ware.

Als je advies vraagt bij het posten van een track, lees dat dan niet louter als commentaar - probeer ook iets te doen met dat advies. Herwerk je track met de input dat je kreeg en post dan die herwerkte versie en luister opnieuw naar de input van wat men erover schrijft.

Je hoeft dan niet altijd eens te zijn met wat men ervan vindt, maar je leert dan wel hoe anderen je track ervaren.

Ik ben het er mee eens met wat Krek zij, 'less is more'.

Draai die 'overkill knop' wat terug en wie weet heb je hier binnenkort een echte 'killer track'.

Succes!:mega:

Back