Victorie

Lekker nummertje maar Obama maakt het wel heel erg politiek correct en mag er van mij wel uit. :)

YES YOU CAN !
(very well done - misschien had ik nog wat subtiels met die stem gedaan, maar is slechts een detail)

Op een of andere manier is je track goed gelukt bij elkaar. Ook met de "corny" speech... Ik bedoel, creativiteit kent geen grenzen.

YES YOU CAN !
(very well done - misschien had ik nog wat subtiels met die stem gedaan, maar is slechts een detail)

Je maakt me wel nieuwsgierig naar wat je dan eventueel zelf nog met die vocal had gedaan. Beetje stutter erin of zo? Verder dank voor je mooie compliment Skel! :okdan:

Lekker laidback!
En ondanks dat de speech toevoegen misschien wel niet zo origineel is, past het zeker wel.

Thanks weer eens Chris. Ik heb vier jaar geleden wel eens een track voorbij horen komen waar ook zjin overwinningsspeech in zat. En het valt me op dat die niet eens zoveel anders is dan die van november :). Azzjemenou (gewaardeerd SF lid) heeft mij een track toegezonden die hij 4 jaar geleden gemaakt heeft. Bizar hoeveel die qua sfeer en inhoud lijkt op deze.

Op een of andere manier is je track goed gelukt bij elkaar. Ook met de "corny" speech... Ik bedoel, creativiteit kent geen grenzen.

Thanks Paabs! Je klinkt bijna verbaasd :D. Eerlijk gezegd komt die creativiteit dus niet van mij... Maar voor 1 keertje niet zo erg toch?

De tegenstelling tussen een pepspeech en een relaxed deuntje kan bijna niet groter zijn. De track vind ik echt vet, zeker het tweede deel met die sax. Het getetter van Obama had van mij niet gehoeven.

Dank voor het luisteren en je comment Stupide :okdan:. Ik deel je mening voor de volle 100%.

Jongens kappen nou over die sax!! Dat hoort zo bij analoog :D. Straks krijg ik ook nog te horen dat de track teveel is gequantized :).

@ Pieter: :D vwb Obama.

:peukie:

:kimono:

tumblr_md525bTRla1qhnutro1_500.jpg

:koffie:

Back