Child of arT
Ouwe rot
Het is het geheim.
Ik kan het je vertellen, maar dan zal ik je meteen moeten omleggen.
Ik kan het je vertellen, maar dan zal ik je meteen moeten omleggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lekker nummertje maar Obama maakt het wel heel erg politiek correct en mag er van mij wel uit.![]()

YES YOU CAN !
(very well done - misschien had ik nog wat subtiels met die stem gedaan, maar is slechts een detail)
Lekker laidback!
En ondanks dat de speech toevoegen misschien wel niet zo origineel is, past het zeker wel.
. Azzjemenou (gewaardeerd SF lid) heeft mij een track toegezonden die hij 4 jaar geleden gemaakt heeft. Bizar hoeveel die qua sfeer en inhoud lijkt op deze.Op een of andere manier is je track goed gelukt bij elkaar. Ook met de "corny" speech... Ik bedoel, creativiteit kent geen grenzen.
. Eerlijk gezegd komt die creativiteit dus niet van mij... Maar voor 1 keertje niet zo erg toch?De tegenstelling tussen een pepspeech en een relaxed deuntje kan bijna niet groter zijn. De track vind ik echt vet, zeker het tweede deel met die sax. Het getetter van Obama had van mij niet gehoeven.

Staat die sax toch niet een ietsiepietsie vals?
Moehaha!
Exo.

Staat die sax toch niet een ietsiepietsie vals?
Moehaha!
Exo.
volgens mij ook![]()
. Straks krijg ik ook nog te horen dat de track teveel is gequantized
.
vwb Obama.

Geintje hoor, ik kon het echt niet laten!![]()
Beschouw m'n comment over die sax maar als onbestaande
Cheers,
Exo.![]()
.Jongens kappen nou over die sax!! Dat hoort zo bij analoog. Straks krijg ik ook nog te horen dat de track teveel is gequantized
.
@ Pieter:vwb Obama.
![]()

Lache dit!