j.baars
vintage eigenheimer
tsja,
ik beb echt de meest prachtige synths staan, en welke heb ik de laatste 2 jaar het meest gebruikt?
juist ja, een crappy novation xiutsynth.....
die staat nu dus ook te koop.....
maar magie, daar hebbik al een flink aantal jaren niets meer mee, eigenlijk ook nooit gehad.
komt waarschijnlijk omdat ik als reparateur zoongeveer alles al onderhanden heb gehad.
wat ik nog steeds wel geil vind is vintage studio apparatuur, daar kan ik nooit genoeg van krijgen, en hebben............

ik beb echt de meest prachtige synths staan, en welke heb ik de laatste 2 jaar het meest gebruikt?
juist ja, een crappy novation xiutsynth.....

die staat nu dus ook te koop.....
maar magie, daar hebbik al een flink aantal jaren niets meer mee, eigenlijk ook nooit gehad.
komt waarschijnlijk omdat ik als reparateur zoongeveer alles al onderhanden heb gehad.
wat ik nog steeds wel geil vind is vintage studio apparatuur, daar kan ik nooit genoeg van krijgen, en hebben............

Ook ik heb natuurlijk jarenlang de Duitse tijschriften "keyboards" e.d. verslonden voor het laatste nieuws over de nieuwste magische machines.
Daar ga ik geen extra geld meer aan uitgeven. Die discussies over welke synth nou warmer klinkt: pfff. Er bestaan geen slechte synths meer, maar magisch zijn ze allang niet meer.