Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ah ok, vanavond dan ff goed luisterenOei, ik dacht dat het een muziekvideo was...(en ik kan hier overdag geen geluid opzetten)

Ik heb evenveel tijd en niet veel meer geld dan in mijn "jeugd"... maar het is nooit genoegMagie heeft niks met doosjes te doen, maar met je leeftijd.
"Mijn beste tracks maakte ik vroeger met een TX81z en een 4-sporen recorder en een Atari!" Ja, natuurlijk. Maar waarom? Niet vanwege die Atari.
Ik had rond 2000 beschikking over een AN1x. Elke preset inspireerde me gelijk om een hele track om te bouwen, en dan kon je zelf ook nog eens met de geluiden knoeien. Werkelijk geweldig! Maar toen had ik nog geen hypotheek, geen fulltime baan, woonde ik nog thuis zodat ik niet hoefde te koken, en geen kroost die aandacht nodig had.
Je setup van 10 jaar geleden kun je terugkopen, je jeugd niet. Maak niet de vergissing om te denken dat dat wel kan.

Ook dit is waar, mensen die niet kunnen spelen worden vanaf vanmiddag ook een handje geholpen met de chordtrack. Dus daar is ook geen kennis of talent meer voor nodig.
Dus tenzij je afhankelijk bent van live spelen, is ook daar het speelveld gelijk.

Is dit een actueler voorbeeld quifster http://www.beezo.net/?p=14012 met orgineel materiaal
Bekijk deze video op YouTube:
http://youtu.be/If5MF4wm1T8

LEGO is i.d.d. fantastisch speelgoed
Lego fakking rules.
.Lego, hardware, magie......
Ik ben pas muziek beginnen maken toen ik werk had. En voor de rest heb ik niet de typische 'levensfasen' als de meeste mensen.Reactie op bovenstaande (#67): ja, er zijn verschillende processen. Als je jong bent heb je misschien minder middelen (geld, apparatuur), maar juist wel de tijd en energie, en het gaat vrij snel. De magie vloeit in die tijd maar ook de verveling; namelijk zijn er ook weinig "regels".
Later, heb je meer geld en mogelijkheden, maar minder tijd (werk, gezin, etc). Ook veel meer kennis en expertise, en het is maar relatief hoe je dat ervaart. Ik denk dat de magie juist niet aan de middelen ligt maar aan de muziekant, en er zijn verschillende factoren die daarmee spelen...

Ik ben pas muziek beginnen maken toen ik werk had. En voor de rest heb ik niet de typische 'levensfasen' als de meeste mensen.![]()