Bonnefooi
Ouwe rot
Tis maar net wat jij verstaat onder ''debiel'' en ''meuk''
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tis maar net wat jij verstaat onder ''debiel'' en ''meuk''
wat ben je toch ook een vreselijk mannetje.Tis maar net hoe hoog je de lat legt....

en nu doe je het weer.Ik kleineer niemand, ben gewoon geen fanboy die alles maar blind slikt voor zoete koek.
dat kan nooit een feit zijn dat je iemand op basis van een mening een fanboy noemt. Dat is jouw mening en is een uiting om iemand online proberen monddood te maken om zo de inhoudelijke discussie te vermijden.Dat is gewoon een feit, nogmaals jij mag happy zijn, ik ben het niet over de mixer?
Wie heeft er gelijk? De tijd zal het leren, als jij onleesbare gradient insert en send boxes acceptabel vind, jouw keuze, hetzelfde voor het formaat faders, hetzelfde voor de softness van de gradient graphics, hetzelfde voor het fout rezisen van de channelstrip
dat hoeft helemaal niet, ik prefereer functionaliteit boven een letter die waziger (maar nog steeds leesbaar) wordt op een groter scherm. Als ik inderdaad cubase zou gebruiken als alleen eens soort van schilderij dan zou ik misschien minder enthousiast over de mixer zijn omdat het lettertje mee rekt met de grootte van je mixer.Voor jou allemaal verbeteringen, voor mij achteruitgang.... Dus ben jij sneller tevreden...
ik blijf het je vragen tot ik er een antwoord op krijg omdat ik gewoon niet snap waarom je dit doet, dus wederom: waarom behandel je anderen die het niet met je eens zijn online op deze manier in plaats van op een normale manier de discussie te voeren op inhoudelijke punten?
Ik werk nu vanuit de track settings in de arrangement view, maar dat wil ik hemaal niet, ik wil gewoon een goed functionerende mixer terug
Vraagje, men zegt bij Steinberg dat de sound engine vernieuwd of wel verbeterd is. Klopt dit, ik heb namelijk nooit klachten hier over gehad maar ik vraag me wel af wat dat deze verbeteringen pressies inhouden.