Bram Sluiter
Stamgast
Volgens mij kan je alles instellen. Ik heb een mooie template gebouwd en alles is duidelijk leesbaar, niet te groot niet te klein en super overzichtelijk. Een behoorlijke vooruitgang! Erg blij met de nieuwe versie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een 30" 2560*1600
Probleem is JUIST dat de GUI niet goed scaled op grotere monitoren
De wachtijden vallen je misschien niet op, of zijn voor jou acceptabel, het is niet zo zeer een echte wachtijd als een harddik die laadt o.i.d. Het het puur de animatie van het uitvoeren van het commando
Klik maar eens heel snel achterelkaar willekeurig op boxen in de mixer, dan merk je dat je sneller kan klikken dan dat de C7 mixer je commando's kan bijhouden. Misschien is laggy feel een betere omschrijving. Natuulijk loop je niet de hele dag ADHD te klikken op je mixer, maar toch stoort het mij, in C6 voelde dit gewoon realtime
)
En je scherm diagonaal?1920 x 1080
Raphie, ik heb de oplossing!
Verkoop je update aan mij....

mee eens,
wat ben jij een zeur raphie. Leer er mee leven dat in 2012 en 13 gui's meer deze kant op gaan of blijf gewoon op cubase 6.5 of stap over op ableton live zoals je hier eerdere in deze thread mee dreigde.
allemaal prima, maar zo'n 70 procent van deze thread gaat over jouw probleem met een wazige letter, een gradient achtergrondje, de 30 ms scroll animatie en het feit dat je daar je echte studio niet mee kan bedienen.
we weten het nu wel, misschien wordt het tijd om het eens echt over de inhoud te gaan hebben in plaats van over jouw probleem met 2013 gui's.
Wij kunnen dit niet voor je oplossen hier. Je zelf keer op keer herhalen is irritant en haalt de bereidheid om het echt over de functionaliteit te hebben hier behoorlijk weg.