Native Instruments lekker langzaam?

etaoin

Brodgar Tech
Ik heb vorige maand in de "50%" actie van Native Instruments Kontakt gekocht. Dat was mijn eerste fysieke aankoop bij NI (had wel al downloads). Had Kontakt ook liever als download gekocht, maar dat kon niet.

Anyway, betaald, en 27 november een bevestiging gehad dat hij verzonden is met een geschatte levertijd van 4 dagen. Inmiddels gaan we richting de twee weken. Op zich nog niet heel erg, dat heeft misschien te maken met kerstdrukte bij de post ofzo, alhoewel ik het graag al in huis gehad had gehad natuurlijk.

Waar ik meer over in zit is dat hij ook nog steeds niet onder "mijn producten" op mijn account staat, terwijl hij al meer dan twee weken geleden betaald is en ik de leveringsbevestiging al gehad heb. Dat betekent dat ik ook de trial nog niet kan activeren. Duurt dat altijd zo lang?

Ook reageert NI niet echt op het support formulier op hun site. Ik wacht nog op antwoord op een vraag van half november :okdan:

Is NI altijd zo "snel"?

Mijn ervaring is dat ze meestal snel reageren. Maar de laatste keer dat ik ze nodig had is alweer een tijd geleden.

Kontakt is vandaag afgeleverd. Volgens het poststempels is hij van Berlijn naar Brussel gestuurd en vanaf daar naar hier. Niet de schuld van NI dus, maar vermoedelijk een chauffeur met Apple Maps :D

Anyway, opgelost :slotje:

Back