Raphie Grooves: Do It Right (Original Mix)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Nieuwe track, deze was al onderweg in een theorie draadje,maar is nu klaar:

http://soundcloud.com/dropboxmastering/raphie-grooves-do-it-right

Comments altijd leuk!

De kick vind ik iets te lief maar de rest klinkt best aardig... Niet mijn genre maar ik kan het best waarderen.

wederom goed gepolijst man, klinkt als iets zomers, een leuke vrouwenzang erbij nog :okdan:

Opbouw leuk.
Na de break hoop je dat er iets gebeurt, maar het loopt beetje flauwtjes door.
Over het algemeen vind ik jouw percussie te veel op de voorgrond en is té aanwezig, maar daar is het te saai voor.

Wellicht met zang klinkt het heeeel anders! Als alleenstaand track voor mij niet boeiend genoeg.
Ben benieuwd!

Er zuigt iets in... iets met compressie op de mix... klopt nie helemaal.

Er zuigt iets in... iets met compressie op de mix... klopt nie helemaal.
klopt zitten wat sidechained verbs op, vin'k juist lekker, op de lead zit ook een tape delay, deze loopt niet sync, das met opzet.
Wat klopt er niet volgens jou? Ga ik ff luisteren waar dat aan ligt.

Over de compressie ben ik het (gedeeltelijk) eens maar het is best Raphie werkwijze.... En zo mag het ook wel!

Als je hem zo Af vind Raphie is dat ook o.k., maar met wat stemmen erbij kan ik me er ook wel wat bij

voorstellen, mooi werk !

WARP1

Bass, thnx man, is wel mijn sound i.d.d. Gepolijst
Thnx warp1, vocal zou leuk zijn, maar kan zelf niet zingen :)
VCOVCA ik vind zelf bijv de sound van een sidechained piano wel vet, gaan de transients een beetje ducken en de offbeat met de verb komt lekker naar voren, dat drukkende zuigende gevoel is juist de opzet, als je dat bedoelt natuurlijk.

klopt zitten wat sidechained verbs op, vin'k juist lekker, op de lead zit ook een tape delay, deze loopt niet sync, das met opzet.
Wat klopt er niet volgens jou? Ga ik ff luisteren waar dat aan ligt.

Nou, precies dat dus :D

Ik denk dat het een smaak ding is.

Dat hoge tingeltje is iets mee.. waar komt dat uit? Het kan natuurlijk ook aan m'n Crest hier liggen heh, is ook niet de nieuwste meer.

Komt uit de Voyager, weet al wat het probleem is, de delay wringt een beetje met de panning van het geluid, hierdoor kijg je wat fase verschillen en klinkt het af en toe een uit focus, kan i.d.d. Misschien iets strakker.

Ah, ik ben toch nie gek nie. Dat ligt me niet lekker in het gehoor.

Zal het morgen wel ff fixen :) nu ff te veel biertjes op om lekker te kunnen mixen

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers, het klinkt lekker maar ook als begeleiding voor iets dat er nu niet is. Een goede vocalist bijvoorbeeld. Muzikaal is het ook wat dun, er is niet echt een hook of iets dat je midden in de nacht onwillekeurig begint te neurieen. Maar ja, kom daar maar eens op.

Complimenten overigens dat je tracks afmaakt, daar kan ik wat van leren!

Klinkt goed man :okdan: maar hij 's een beetje kort. Hoe ga je de track nou 2x zo lang maken zonder dat het saai wordt.. ik ben benieuwd hoe het verder gaat :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back