op de een of andere manier kon ik geen nieuwe thread maken in klank geluid theorie
dus doe ik het hier even.
ik ben al heel lang op zoek naar een synth, vst of sampler
waar mooie strings en violen in zitten.
nu zijn er daar zat van maar ik heb natuurlijk weer een bepaalde sound gehoord die ik heel graag wil hebben.
ik heb zelf al een aantal vsts uitgeprobeerd maar geen van allen hebben deze specifieke sounds.
nu is mijn vraag of hier kenners zijn die de sound herkennen en weten in welke vst of synth deze zitten.
ik weet het het is een moeilijke vraag, maar toch wil ik hem graag stellen.
ik heb vsl niet uitgeprobeerd dus weet niet of ze daar mischien inzitten.
het nummer in deze link heeft ze.
even doorspoelen naar 2:45 daar kun je ze redelijk goed horen.
het valt mij op dat de vibrato van de strings erg duidelijk is.
normaal is dit bij solo instrumenten het geval, maar hier hoor je de hele section ook duidelijk vind ik.
de hele klank vind ik prachtig, maar nogmaals ik zou niet weten waar ik deze kan krijgen.
ik hoop dat er hier kenners zijn die ze herkennen. of mensen die veel met dit soort instrumenten werken.
alvast bedankt
dus doe ik het hier even.
ik ben al heel lang op zoek naar een synth, vst of sampler
waar mooie strings en violen in zitten.
nu zijn er daar zat van maar ik heb natuurlijk weer een bepaalde sound gehoord die ik heel graag wil hebben.
ik heb zelf al een aantal vsts uitgeprobeerd maar geen van allen hebben deze specifieke sounds.
nu is mijn vraag of hier kenners zijn die de sound herkennen en weten in welke vst of synth deze zitten.
ik weet het het is een moeilijke vraag, maar toch wil ik hem graag stellen.
ik heb vsl niet uitgeprobeerd dus weet niet of ze daar mischien inzitten.
het nummer in deze link heeft ze.
even doorspoelen naar 2:45 daar kun je ze redelijk goed horen.
het valt mij op dat de vibrato van de strings erg duidelijk is.
normaal is dit bij solo instrumenten het geval, maar hier hoor je de hele section ook duidelijk vind ik.
de hele klank vind ik prachtig, maar nogmaals ik zou niet weten waar ik deze kan krijgen.
ik hoop dat er hier kenners zijn die ze herkennen. of mensen die veel met dit soort instrumenten werken.
alvast bedankt
Sluit ook Atmosphere niet uit. Zitten paar mooie strings in die prima te stapelen zijn met wat ieleriger spul.
komen uit een K.trident... ooh dat vroeg je helemaal niet. Maar dan weet je het vast voor het hier weer op komt.
)