hulp nodig bij aanschaf rack behuizing

volgens mij is dat de goede ja maar die is (tijdelijk) niet leverbaar?

857.jpg

of is het de 889, wat 'n slechte website zeg, jeez!

Nou, ik heb Super-Moduul maar even gebeld aangezien het op hun website niet op voorraad was. Het blijkt dat ze een enorme voorraad hebben maar deze moet eerst schoongemaakt worden.

Ik heb dus toch maar 14 besteld en maak ze zelf schoon :D Ik houd wel van een beetje poetsen :okdan:

Iig kan ik dan door met mijn nieuwe rack!!!

Dus als je iets nodig hebt...ze hebben het wel maar 't is een beetje stoffig ;)

Nou, ik heb Super-Moduul maar even gebeld aangezien het op hun website niet op voorraad was. Het blijkt dat ze een enorme voorraad hebben maar deze moet eerst schoongemaakt worden.
Loont dus toch de moeite om even na te bellen. :okdan:

Ik houd wel van een beetje poetsen :okdan:
Goed om te weten, als je wilt kan ik je heel blij maken dan.

Even afspraak maken...? lol

Weet iemand wat de maximale/minimale diepte is van een rack als het compatibel moet zijn met een skiff?
"Skiff" is geen standaard, dat is gewoon een case die plat ligt ... Je kan beter kijken hoe diep de modules zijn die er in moeten. En rekening houden met de voeding natuurlijk.

ik zit er aan te denken om een kast in 19inch te maken, dus net wat breder. het formaat van Roland D550, Matrix-1000 zeg maar. dan maak ik rack-ears aan de z-rails. voordeel is dan dat ik dus ook makkelijk 19inch effect unit zoals mijn roland dep-5/ sde-2500 bij in kan bouwen gezien ik die toch nog steeds prettiger vind werken en klinken dan BBD delays van bv Doepfer. Dan zal ik de kast niet zo diep maken als een standaard rack-kast geen 40 a 50 cm maar 25cm. net wat dieper dan de low-cost casten van Doepfer.

Misschien is dit ook wel een idee voor degene die 19inch kasten over hebben gezien ze veel rackunits hebben weg gedaan. of bv flightcase ombouwen.

Maar persoonlijk houd ik van hout...uhhhh
houten kast om modulars is een must wat mij betreft en dat mag best wat kosten. ikals ik 1000 a 2000 euro uitgeef aan modules dan maakt een paar honderd euries voor een kast ook niet meer uit.

maar waar in NL te shoppen voor 19 inch materiaal? supermoduul ga ik niet eens aan beginnen, pruts site

Ja! Ik wil wel even inhaken hier. Ik ben dan toch eindelijk, na wat uitstel toch op het punt een modular te bouwen. Hoera!

Nu vind ik net als iedereen geld uitgeven aan een PSU en behuizing nogal k**. Maar: ik wil het ding wel echt kunnen vervoeren dus ik wil wel graag dat het een koffer is. Nu kwam ik dit tegen:
http://www.bax-shop.nl/lichtsturing...-inch-topload-flightcase/product-details.html

Max inbouwdiepte 18 cm. Ik heb het gevoel dat dat net te weinig is als de PSU er ook nog in moet. Dat weten jullie vast beter dan ik :)

Ja! Ik wil wel even inhaken hier. Ik ben dan toch eindelijk, na wat uitstel toch op het punt een modular te bouwen. Hoera!

Nu vind ik net als iedereen geld uitgeven aan een PSU en behuizing nogal k**. Maar: ik wil het ding wel echt kunnen vervoeren dus ik wil wel graag dat het een koffer is. Nu kwam ik dit tegen:
http://www.bax-shop.nl/lichtsturing...-inch-topload-flightcase/product-details.html

Max inbouwdiepte 18 cm. Ik heb het gevoel dat dat net te weinig is als de PSU er ook nog in moet. Dat weten jullie vast beter dan ik :)

Ga je voor eurorack? Dan heb je nog 2HU over waar wel een voeding moet passen.

Ja, da's waar natuurlijk. Ik wilde eventueel die ruimte ook nog gebruiken om wat multiples in te hangen, gewoon zelf maken. Maar ik zou ook de helft van de 19' aan multiples kunnen besteden, en achter de rest de power supply.

ik ben op zoek naar een profiel om mijn modules in te maken, ik gebruik m4 en het hart van mijn gat zit 5mm van de rand af.. (rand van het gat zit dus 3mm van de rand af)

enig idee waar ik dat zou kunnen kopen??

Zo'n profiel met van die schuifmoertjes had ik in gedachten maar geen idee of dat in precies de maat beschikbaar is die ik zoek..

Zijn hier mensen met een rack behuizing van Thomann? Gewoon lekker simpel de 6U koffer

159995.jpg

Dan nog 2 keer Tiptop rack ears erbij, voeding van Doepfer, lijkt mij zo slecht nog niet. Daarnaast ook een goedkope oplossing.
Hebben mensen dit vaker gedaan voor hun modular? Het is niet de mooiste kist, maar goedkoop is het wel.

Back