Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik houd wel van een beetje poetsen 
Loont dus toch de moeite om even na te bellen.Nou, ik heb Super-Moduul maar even gebeld aangezien het op hun website niet op voorraad was. Het blijkt dat ze een enorme voorraad hebben maar deze moet eerst schoongemaakt worden.
Goed om te weten, als je wilt kan ik je heel blij maken dan.Ik houd wel van een beetje poetsen![]()
aah de vakantie is afgelopen.
welk order nr is het nou?
Goed om te weten, als je wilt kan ik je heel blij maken dan.
Even afspraak maken...? lol
ik houd het bij 14 rails'jes poetsen 
"Skiff" is geen standaard, dat is gewoon een case die plat ligt ... Je kan beter kijken hoe diep de modules zijn die er in moeten. En rekening houden met de voeding natuurlijk.Weet iemand wat de maximale/minimale diepte is van een rack als het compatibel moet zijn met een skiff?

Ja! Ik wil wel even inhaken hier. Ik ben dan toch eindelijk, na wat uitstel toch op het punt een modular te bouwen. Hoera!
Nu vind ik net als iedereen geld uitgeven aan een PSU en behuizing nogal k**. Maar: ik wil het ding wel echt kunnen vervoeren dus ik wil wel graag dat het een koffer is. Nu kwam ik dit tegen:
http://www.bax-shop.nl/lichtsturing...-inch-topload-flightcase/product-details.html
Max inbouwdiepte 18 cm. Ik heb het gevoel dat dat net te weinig is als de PSU er ook nog in moet. Dat weten jullie vast beter dan ik![]()