Zie hier het inschattingsvermogen van een stoeptegel
Ik vind jouw soundcloud niet zoveel verschillen van raphie, die klinkt zelfs wat gelikter dan tededede tedede tedede.
Verder dan 30 seconden skippen kwam ik niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zie hier het inschattingsvermogen van een stoeptegel
Waarom post je dat hier en niet in de topics die ik aangemaakt heb met mijn eigen nummers? We hebben het hier over Slow Motion van Raphie.Ik vind jouw soundcloud niet zoveel verschillen van raphie, die klinkt zelfs wat gelikter dan tededede tedede tedede.
Verder dan 30 seconden skippen kwam ik niet.

en daar is werk aan de winkel)ThnX Pablo, het is nu i.d.d niet meer dan wat variatie op de 8 bars achter elkaar geplakt om zo een beetje tot structuur van het nummer te komen, vanzelfsprekend moet de stem zeker nog een aantal keer weg, wat zachter in de mix en nog een aantal elementen om te varieeren
ging me nu puur ff over de pace van de bassline samen met de stem, het tingelleadje en de minimoog in het midden. hoe dat muzikaal samenvalt, als geheel heeft het gewon nog veel werk nodig, maar die elementen samen pakken me op momenten wel (dat je het op andere momenten wel ff gehoord hebt begrijp ik ooken daar is werk aan de winkel)
)