Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Die pad erbij is zeker prima, arpeg wat minder.Interessante discussie wederom. Voor de gein heb ik zelf wat bij de track geknutseld om hem iets warmer te krijgen. Vanaf 1:03 bijvoorbeeld een gestepfilterde pad erbij (grappig, ik las later pas de comment van Lynxxx). Pike erin met cutoff hier en daar en een arpje. Beetje percussie erbij. Puur voor het idee. Zoiets...
geeft niet, waardeer de interactiviteitHaha, sorry Raphie!![]()

Interessante discussie wederom. Voor de gein heb ik zelf wat bij de track geknutseld om hem iets warmer te krijgen. Vanaf 1:03 bijvoorbeeld een gestepfilterde pad erbij (grappig, ik las later pas de comment van Lynxxx). Pike erin met cutoff hier en daar en een arpje. Beetje percussie erbij. Puur voor het idee. Zoiets...
er zit werkelijk niets in dat vals klinkt, het klinkt wel stukken aangenamer deze behandeling van de dokter...Gatver...je orgel ding klinkt vals
en bij 'leuk' blijft het dan altijdMaar wel weer leuk om te ervaren wat mensen horen/ denken te missen![]()

Oh nee.. Delerium Silence is toendertijd kapot gedraaid door Tiesto en zn remix.. man-man-man, daar werd ik echt gek van..
Klinkt al een stuk beter....
tuurlijktering fjoesj, kan ik ook op consultatie voor een profiel schets, mischien dat ik mezelf dan minder vaak tegen kom