[Modulargrid] Je huidige set-up

Over essentiele modules en resonators gesproken: ik zou trouwens ontzettend graag nog eens zo'n Grove Audio polymoog resonator hebben.

als die echt als de originele resonator klinkt, niet te versmaden.
mooi om uit een sloop-polymoog te redden. klein stukje board 2 nodig. er zijn hier vast mensen die zoiets kunnen maken.

nice, ga die video vanavond ff checken

subotnick, ik hou er wel van

heb haat/liefde verhouding met makenoise
groot gedeelte van de makenoise modules gehad, maar meeste weer verkocht en nu wil ik ze weer hebben
erbeverb was wel liefde op het eerste gehoor en is zo gebleven
makenoise is wel een van de populairste merken of niet?

ik voel een ps-3100 diy groupbuy aankomen ;)

die zou ik dus graag willen, greep er pas naast op ebay (toen ik t nog niet zeker wist), maar dat is zelfbouw toch? kan ik niet. helaas.

Als je een keer tegen een PCB aan loopt wil ik hem best voor een zacht prijsje voor je in elkaar plakken.

als die echt als de originele resonator klinkt, niet te versmaden.
mooi om uit een sloop-polymoog te redden. klein stukje board 2 nodig. er zijn hier vast mensen die zoiets kunnen maken.

Ik ben hier al wel eens mee aan de gang geweest, een kloon dan. Zal eens door mijn data spitten..

zijn er weleens eurorack synth meetings in Nederland?
misschien domme vraag maar ik kon ze zo snel ff niet vinden

ik ben er mee bezig om er 1 te organiseren.
wordt waarschijnlijk in oktober of november.

LAB_, Als je nog een locatie nodig hebt in het hart vh land (Utrecht) dan kan ik je goed helpen denk ik!

Mijn nieuwe fx/noise eurorack :)

Attachments

• modulargrid_138403.jpg
    modulargrid_138403.jpg
    83,1 KB · Bekeken: 103
Bedankt voor de link ik kende hem nog niet :dubbel:

Maare.. ga je die gebruiken als multiple envelopes en lfo's, tegelijkertijd?
Begrijp me niet verkeerd, Maths is een bijzonder diepe module maar ik zou hem ernaast gebruiken, niet ipv. In vrijwel iedere patch gebruik je wel een envelope of LFO. Ook zou ik zeker ook nog wat mixers bij doen, die van pittsburgh bijvoorbeeld is fijn (beter dan doepfer)

Back