Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat zeggen we allemaal...ik laat het hier voorlopig even bij.

Dat zeggen we allemaal...
Maar mooi setje idd!
laatste rijtje is nog helemaal open, gereserveerd voor koopjes, maar pas vanaf volgende maand
...Jaloers op je E350. Bijzondere module is dat..
Haha thanks, ja "voorlopig" is ook relatief helaatste rijtje is nog helemaal open, gereserveerd voor koopjes, maar pas vanaf volgende maand
...
mooi hoor
hier n suggestie
Jij hebt toch juist al die verbosjes verkocht dacht ik? Ik heb een aantal verbos modules nu in het echt gehoord en ik ben niet overtuigd. Daarnaast ook teveel hp en te veel $$. Als ik een nieuw filter erin ga zetten wordt dat een animodule sob. Klein, niet duur en heul veul karakter
dit zijn de verbos modules die ik heb gehouden. tot nu toe.dit zijn de verbos modules die ik heb gehouden. tot nu toe.
was ook maar n grapje - zo te zien weet jij zelf ook wel wat je koopt.![]()
Toch leuk om suggesties te zien, misschien kom ik toch weer op andere ideeën...Toffe setups hier allemaal, er moet wel een gloed van genot hangen rond de huizen en studio's waar deze apparaten zich schuilhouden. Heb mn eerste kast recent vol en het jeukt....https://cdn.modulargrid.net/img/racks/modulargrid_219255.jpg
![]()
En vol! Sterker nog, ik heb zelfs nog een Corny Rhythms liggen die ik nog moet bouwen...