[Modulargrid] Je huidige set-up

ff on topic.

Attachments

• verbosgrid.jpg
    verbosgrid.jpg
    91,8 KB · Bekeken: 114
Dit topic of het forum ?
Ziet er weer keck uit leo

nou, ik heb eigenlijk wel de indruk dat het een stuk stiller is de laatste tijd in bepaalde subfora

spijker op zn kop trouwens, ik kan het niet laten om ook te kijken naar hoe het er uit komt te zien. naast geluid en mogelijkheden zit ik erg te puzzelen op kleur en zo veel mogelijk verticale lijnen (modules op 1 hoogte). ach, het houdt je van de straat.

:okdan: veel leuke dingen. daar ben je wel zoet mee.

de erbe verb staat ook nog op mijn verlanglijstje - nog even sparen.

Eh, ik neem aan dat je die Metasonix bedoelt?

Geen groot verschil tussen Euro en Frac, zelfde kabeltjes he :D . Maareh, er zijn een hoop modules in Fracland die nog niet naar euro gekopieerd zijn. Die filters zijn eigenlijk allemaal geweldig.
Blacetmodules zijn mooi ontworpen met meer functionaliteit per eenheid dan je in eerste instantie zou vermoeden.
Ik had eerder bijna net zoveel ruimte aan euro maar uiteindlijk heb je veel plek nodig voor al die one-trick Doepfers. Ik heb een soort van Best Of gehouden, het onderste rijtje is nog te koop overigens.
Ik zie hier weinig Cyclebox liefhebbers?

WoW vet hoor Hanz! Zo een rijtje Mutable en Make noise lust ik ook wel :-)

Geen passives?

Ikke? Als in: multiples bijvoorbeeld? Nee, past gewoon niet meer in...
Heb nog 2x MI Links liggen - superhandige utility module! - die ik dolgraag zou inzetten, maar ja, de wet van 168 hp is onverbiddelijk. Komt vanzelf wel weer een keer.

Zit nu in elke kast een basic 2x4 buffered multiple en daar doe ik het mee, heb in de huidige config ook niet veel meer nodig dan dat.
Verder zit veel van de benodigde (utility) mixing al in andere modules verwerkt.

Back