Mijn rackje
![]()
Hoe bevalt de audio damage seq 1 ? Ik ben op zoek naar ervaringen , keuze tussen de seq 1 en de Varigate 8+
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn rackje
![]()
Hey SB Six, hoe bevalt de quadnic?
Laat ik ook maar een keertje een foto plaatsen. Niet van men modulargrid maar van mijn omgebouwde samsonite koffer
Kabeltjes zitten heel handig boven in de deksel. De deksel kan er ook helemaal af.
![]()

nice!
Heb je ook filmpjes toevallig van de rampage in actie en hoe je hem gebruikt? heb hem ook en ben benieuwd hoe anderen hem gebruiken![]()
Geen filmpjes maar ik gebruik hem wel vaak. Als de case groter was had ik er mischien wel 2 in gehad
Trucjes die ik erg veel gebruik is hem gebruiken als distortion door een audio signaal in de in te doen en de falling/rising te gebruiken als audio uitgang (snelheid op zen snelst). Daarnaast werkt hij ook lekker als audio filter. Audio in de in en dan de normale uitgang pakken en spelen met de snelheid. Je krijgt een vaste resonance door de loop schakel over te halen.
Als laatst is het ook handig om de vele Make Noise Maths topics door te lezen. Ze lijken enigzins op elkaar enkel heeft de Rampage meer Logic.

een "die hards" modulardraadje....hier kan ik vast advies krijgen. :-)
is er een klein basic kant en klaar modularsetje op de markt? plat en vervoerbaar is een tas?
zelf samenstellen is me teveel gedoe. kant en klaar wil ik. :-)
zoiets als de nieuwe moog mamma......?
iemand tips?