WARNING..... PayPal!

senso

The Original Maniac
Nu er de laatste tijd "nogal" wat klachten over de diverse markt- en veiling-sites zijn,
is dit misschien een goed moment om op de volgende site te wijzen:

PayPal-Warning

Mensen die gebruik maken van PayPal, of die van plan zijn dat ooit te gaan doen,
kunnen maar beter even hier wat belangrijke informatie opdoen.

:smeris: :maffia:

Was dit al niet bekend?

Maar inderdaad oppassen met die gasten want de verhalen die daar over gaan zijn niet echt geruststellend te noemen. Kleine bedragen voor bijv shareware software (cheapware) of zo kan nog wel maar synths enzo zou ik bij die gasten niet doen.

Ik had ook zo mijn bedenkingen...en deze vehalen kende ik nog niet.
Maar één kanttekening: de nieuwste klacht is gedateerd op 1 mei vorig jaar. Zou er iets verbeterd kunnen zijn?

:confused:

grt,
Eric.

deze site ken ik al een aardig tijdje.. wat ik me afvraag is waarom al die berichten zonder email adres zijn.. en daarmee vind ik het allemaal wat ongeloofwaardig worden.. wat dacht je van een site opgezet door de concurrent? :)

ik weet niet maar 80% van de verhalen op internet vertrouw/geloof ik niet. simpelweg omdat iedereen kan neerkwakken wat ie wil.. er zitten flinke bullshit stories bij..

Arv

In het afgelopen half jaar een aantal malen via Paypal betaald, tot nu toe zonder problemen. Ik betaal alleen via Paypal als verkoper al een aanzienlijke transactielijst bij Paypal heeft staan.

ik heb nog nooit problemen met paypal gehad, en deze "warning" is volgens mij al zo oud als dat paypal bestaat..... komt ook niet echt gefundeerd over op een of andere manier, anders hadden we er al veel meer over gehoord..maargoed, da's mijn mening..de rabobank is nu ook net met een systeem voor micropayments op de markt gekomen..

1x betaald ermee. geen probleem.
maar na het betalen heb ik wel weer mn CC gegevens van mn paypay account gehaald.
ik add wel weer een kaart als 't nodig is.

ze zullen het toch vast ergens nog hebben opgeslagen.. maarja.. waarom je CC gegevens online laten staan als het niet nodig is...

nooit probs mee.

nooit probs mee.

Fijn systeem, wel zorgen dat de personen waarmee je zaken doet ook verified zijn..

:)

gebruik PayPal een paar keer per week...icm met verschillende creditcards...nog nooit problemen gehad.....ook met grotere bedragen gaat het perfect.....als je maar een beetje voorzichtig bent met de aanbieders...als het om meer dan een paar honderd euro gaat, mail ik eerst een paar keer heen en weer voor wat meer info...

precies

precies

zo heb ik het ook met mijn motu gedaan.. eerst beetje vertrouwen krijgen, hij heeft me zelfs uitgenodigd daar langs te komen... zijn huis te bekijken en te barbecuen als ik in chicago ben ;)

Re: precies

Re: precies

Origineel geplaatst door ><i
zo heb ik het ook met mijn motu gedaan.. eerst beetje vertrouwen krijgen, hij heeft me zelfs uitgenodigd daar langs te komen... zijn huis te bekijken en te barbecuen als ik in chicago ben ;)

Wat zei je? ... "Hou ik je aan, makker!" ? :D

Re: Re: precies

Re: Re: precies

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Wat zei je? ... "Hou ik je aan, makker!" ? :D

hehehee idd..dat is typisch amerikaans om mensen bij je op bezoek uit te nodigen, maar vervolgens heel raar opkijken als iemand ook daadwerkelijk op de uitnodiging ingaat ;)

Re: Re: Re: precies

Re: Re: Re: precies

Origineel geplaatst door olafmol
hehehee idd..dat is typisch amerikaans om mensen bij je op bezoek uit te nodigen, maar vervolgens heel raar opkijken als iemand ook daadwerkelijk op de uitnodiging ingaat ;)

Ja en nee, ben nu drie keer geweest in vs, en door de afstanden daar is het vrij normaal mensen in huis uit te nodigen, vooral voor mensen die veel interstate relaties onderhouden.... Maar het is ook een soort etiquette, net als dat je hier altijd wel koffie mag verwachten (goed, wat zanen uitgezonderd, de zaanse zuinigheid is berucht ;P)

Back