Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik ga echt ff proberen om alle Breezah sletjes cliches erin te gooien. krijg er lol inLOOOOOOOL! Die tweede versie is te gek... hahahahahahah te fout

leuk detail: voor deze track zal ik VOLLEDIG in the box blijven, ga dus geen outboard gebruiken of echte synths
En verder gaat het hier niet om een eigen sound, maar gewoon een vette groove
Jullie letten nog even te veel op wat er niet is, graag ff focussen op wat er al wel is. Zoals altijd komt er nog véél meer achteraan![]()
..het laatste blok ben ik mee begonnen, de blokjes er voor zijn variaties met de kanelen op mute, de fx zitten er zo maar ff tussen, komt allemaal goed...... Gaat ff om de groove en sound
ik ga echt ff proberen om alle Breezah sletjes cliches erin te gooien. krijg er lol in![]()
Ben zelf totaal geen fan van het feesttoeter genre, des te leuker om eens te verkennen.

Fjoesz z'n commentaar naar mij is standaard.

Ach het is jouw beleving, dus wat is waar.... Een mens kan zich alles laten aanpratendaarom niet waar of zo?
moet niet gekker worden...... 
Het is zo anwb veilig allemaal. steunpunt Lyon-muziek. unisex regenpakken-muziek. moeders vraagt is dit nou house-muziek. handleiding voor je koelkast-muziek. familiekorting bij de scapino-muziek.

Furious5 Nou, zijn track was volgens mij bedoeld als een serieus project voor iemand met een beperking....
deze kan héél fout worden gelezen![]()