DE Raphie thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je moet nog even een rap toevoegen en dan heb je een top 40 hit ala "The Opposites".

Tis goed om het af en toe over een andere boeg te gooien, dan komen je dingen tegen die je anders nooit zou zien/horen.

Da's waar, eerst maar weer eens bezinken, morgen weer verder.
hij moet nog platter kunnen :D

Als je m platter wil maken moet ie lomper
Ook voor zo'n platte jetser geldt dat je eens 1 keertje als het eindelijk eens een keertje zou kunnen eens eindelijk EEN KEERTJE iets, maakt niet uit wat, maar iig IETS buiten de lijntjes doet. De middelmatigheid maakt t zo vervelend en weinig memorabel.
Het is zo anwb veilig allemaal. steunpunt Lyon-muziek. unisex regenpakken-muziek. moeders vraagt is dit nou house-muziek. handleiding voor je koelkast-muziek. familiekorting bij de scapino-muziek.
En nee raphie, dit is niet op de man gespeeld...
Maar op de muziek

Ja die had ik gehoord, maar is wėėr een heel ander genre, Fjoesz z'n commentaar naar mij is standaard.
Ik vind dit gewoon een keer een leuk uitstapje, verder niks. Ben zelf totaal geen fan van het feesttoeter genre, des te leuker om eens te verkennen.

leuk detail: voor deze track zal ik VOLLEDIG in the box blijven, ga dus geen outboard gebruiken of echte synths

En verder gaat het hier niet om een eigen sound, maar gewoon een vette groove
Jullie letten nog even te veel op wat er niet is, graag ff focussen op wat er al wel is. Zoals altijd komt er nog véél meer achteraan ;)

..het laatste blok ben ik mee begonnen, de blokjes er voor zijn variaties met de kanelen op mute, de fx zitten er zo maar ff tussen, komt allemaal goed...... Gaat ff om de groove en sound

ik ga echt ff proberen om alle Breezah sletjes cliches erin te gooien. krijg er lol in :D

Ben zelf totaal geen fan van het feesttoeter genre, des te leuker om eens te verkennen.

Waarom werk je de track nu niet serieus uit? Je hebt je laten ontmoedigen door dat je geen positieve reacties kreeg... Je wilde toch iets neerzetten met een vette groove? Nu doe je alles af als een grap....Hou gewoon ff vol Raph.. :erm:

Nou, zijn track was volgens mij bedoeld als een serieus project voor iemand met een beperking....

Furious5 Nou, zijn track was volgens mij bedoeld als een serieus project voor iemand met een beperking....
deze kan héél fout worden gelezen :D

daarom niet waar of zo?
Ach het is jouw beleving, dus wat is waar.... Een mens kan zich alles laten aanpraten
Ik heb gewoon lol, lijkt me het belangrijkste. Ik ben een dikke Fjoeszmagnet, kan er wel om lachen. Als jij ook lol hebt, dan hebben we samen plezier, doel bereikt! :okdan:

Zo niet, dan snap ik niet waarom je net als Demian nog in deze topics je tijd verdoet, alleen hij draait de zaak om, komt in MIJN topic zeggen dat ik ZIJN tijd verdoe... :D moet niet gekker worden...... :mega:

Het is zo anwb veilig allemaal. steunpunt Lyon-muziek. unisex regenpakken-muziek. moeders vraagt is dit nou house-muziek. handleiding voor je koelkast-muziek. familiekorting bij de scapino-muziek.

:D

...

Furious5 Nou, zijn track was volgens mij bedoeld als een serieus project voor iemand met een beperking....
deze kan héél fout worden gelezen :D

Ja goed he? :P

Maar goed.. waarom van serieus naar een grap Raph?? Want op zich is zo'n beperking van spullen interessant natuurlijk...

Ik las het meer als dat liefhebbers van dit soort muziek een beperking hadden :D

Het is gewoon een uitstapje, een dolletje voor wat Fjoesz het Scapinopubliek noemt, de gematigde NL betamelijkheid :D

nee je begrijpt het niet helemaal
ik noem eventuele luisteraars van jouw muziek niet het scapinopubliek
ik noem de bezieling van de maker in het stuk zo lekker familiekorting bij de scapino middelmatig

Hmmm, grappig, jij meent dus te horen wat mijn bezielt....
Misschien eens een 0900 horoscooplijn openenen? Kan je volgens mij best geld mee verdienen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back