vandaag aan het "dem bow"stuk wezen werken, moet zeggen die hangt er nu lekker in

als iemand het drumpatroon als midi file wil, PM me maar, volledig ingeslagen in Steinberg GA1
Voor de mensen voor wie het allemaal te snel gaat
uiteindelijk wordt dit dus een progressive feesttoetert plaat, met alle fluitketel, fietsbanden en andere geluiden, maar dan op een breakbeat ipv een standaard kick op de hele tel. (was dat je nog niet opgevallen dan nog maar ff goed luisteren

) dit hele gebueren bouwt op op 128bpm...
dan... komt er een break op basis v/d dem bow riddim, waarmee het tempo omlaag gaat naar 95bpm en na dit intermezzo barst het volle circus weer los op 128bpm
het "trance blokje van gisteren, ligt in de vuilnisbak, we gaan op de basis van 2 verder.
wat je hier hoort is de dus de trage dem bow beat, maar dan met wat indiase percussie er ook door, om het een wat Bollywood tintje te geven, de scheidslijn tussen ragga, zuidamerika en azieis dun zullen we maar zeggen... daarna gaan we lomp terug zoals we begonnen zijn, maar dat krijg je pas te horen als alles af is. dit is de laatste update totdat alles samenkomt.
Waarom leg ik dit in vredesnaam allemaal nog uit?

omdat ik anders weer replys krijg van 20sec vind ik wel een beetje kort voor een track en zo..... en six... blote billen zijn goed, laat ze maar lekker schudden op de track, zo lang je maar geen plaatjes plaatst en de modkuising sluiting veroorzaakt!