DE Raphie thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het K# thread is ergens anders... desalniettemin... Ach, gooi een rapper erbij en stuur deze naar de DJ van de Golden Arm in Groningen, die draait dat soort muziek en mensen die daar gaan worden erg blij (omdat het toch nergens over gaat, alleen maar zuipen...)

Ik hoop toch dat je dit niet serieus meent. ;)

Versie 2 had het meeste ( hit)potentie, nu wordt het een persiflage van zichzelf.

Het K# thread is ergens anders... desalniettemin... Ach, gooi een rapper erbij en stuur deze naar de DJ van de Golden Arm in Groningen..

Goeie tip.. neem een cd'tje mee de volgende keer als je daar weer gaat stappen Raph :okdan:

Raphie maak asjeblieft gewoon eens 1 thread aan :

"Raphie tries it all"

speciaal voor jou en je posse die maar blijven reageren elke keer als je een scheet laat

dit klinkt wederom als een barbie pop met blote billen sound maar dan een afgekeurde... dit is echt gewoon helemaal niets and you know it...
of misschien weet je het niet en da's dan misschien NOG wel erger...

ik zie net dat er ook nog een 2e versie was... ook maar eens ff luisteren dan...

Is gewoon een goeie track....punt....
simpel, to the point...Ik snap een hoop van die negatieve feedback niet zo.

dit klinkt wederom als een barbie pop met blote billen sound maar dan een afgekeurde... dit is echt gewoon helemaal niets and you know it...
of misschien weet je het niet en da's dan misschien NOG wel erger...

ik zie net dat er ook nog een 2e versie was... ook maar eens ff luisteren dan...

Een Barbie pop met blotte billen voor mensen met een beperking die werd afgekeurd? Of een barbie pop met beperkingen die voor mensen met blote billen werd afgekeurd?:P
Ik wil gerust Barbie poppen met blote billen keuren, lijkt me een leuk beroep...:kont:

Nu back to the trek, commentaar is niet altijd zo gewaardeerd dus gewoon meeglijden met de wind dan maar: Die is gewoon af! :mexico:

Swingt meer als je andere serieuze tracks Raph! Met carnaval zal deze het wel doen! Even die trance zaag eruit en vocaaltje erop. Turn up the bass.... Wheeeetwheeetwehhheeeettwehheet the wheeet

vandaag aan het "dem bow"stuk wezen werken, moet zeggen die hangt er nu lekker in :D als iemand het drumpatroon als midi file wil, PM me maar, volledig ingeslagen in Steinberg GA1
Voor de mensen voor wie het allemaal te snel gaat :)

uiteindelijk wordt dit dus een progressive feesttoetert plaat, met alle fluitketel, fietsbanden en andere geluiden, maar dan op een breakbeat ipv een standaard kick op de hele tel. (was dat je nog niet opgevallen dan nog maar ff goed luisteren :D ) dit hele gebueren bouwt op op 128bpm...
dan... komt er een break op basis v/d dem bow riddim, waarmee het tempo omlaag gaat naar 95bpm en na dit intermezzo barst het volle circus weer los op 128bpm

het "trance blokje van gisteren, ligt in de vuilnisbak, we gaan op de basis van 2 verder.
wat je hier hoort is de dus de trage dem bow beat, maar dan met wat indiase percussie er ook door, om het een wat Bollywood tintje te geven, de scheidslijn tussen ragga, zuidamerika en azieis dun zullen we maar zeggen... daarna gaan we lomp terug zoals we begonnen zijn, maar dat krijg je pas te horen als alles af is. dit is de laatste update totdat alles samenkomt.

Waarom leg ik dit in vredesnaam allemaal nog uit? :D omdat ik anders weer replys krijg van 20sec vind ik wel een beetje kort voor een track en zo..... en six... blote billen zijn goed, laat ze maar lekker schudden op de track, zo lang je maar geen plaatjes plaatst en de modkuising sluiting veroorzaakt! :)

Fijn! ThnX, en om dat te vieren dan toch nog maar één update: de snelle en de langzame beat samen, sorry voor de azijn pissers maar dit klinkt gewoon DIK.

Buiten smaak, hij klinkt best stevig... serieus, stuur dit naar de dj van de Golden ach in Groningen... Hij draait dit soort muziek: ik loop daar om 1 uur 's nachts en voor half drie ben ik de deur uit. Nogmaals, het gaat om hoeveel bier daar gedronken wordt, maakt niet uit wat ze draaien.

Buiten smaak... werk het uit! *smile*

Fijn! ThnX, en om dat te vieren dan toch nog maar één update: de snelle en de langzame beat samen, sorry voor de azijn pissers maar dit klinkt gewoon DIK.

..dit zelf maken en dan Afrojack enzo niks vinden :-)
Maar goed...wel alles zelf ingeklopt..blabla, alles midi hé..

haha..

mod.png

:koffie:

..dit zelf maken en dan Afrojack enzo niks vinden :-)
Maar goed...wel alles zelf ingeklopt..blabla, alles midi hé..

haha..
(Zelf inge-)klopt; post ook eens wat meneer de criticaster, wees interactief, maak zelf ook eens wat en deel het kan ik jou ook eens beoordelen ;)
Genre maakt niet uit, ben nu gewoon wel eens benieuwd hoe jij bezielende muziek maakt :engel: maar doe het dan niet hier, want dit is mijn topic :okdan:

Laatst gewijzigd:
Eigenlijk maakt het niet uit of je loops (her-)gebruikt, of alles zelf apart inklopt... het klinkt goed of niet...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back