DE Raphie thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
je doet alsof het zo ongelooflijk speciaal is om iets zelf te maken
ik denk dat het meerendeel hier alles zelf inramt
dus tegen wie zet je je nou eigenlijk af?
persoonlijk doe ik alles zelf.. ook geen presets en weet ik t
daarnaast is knap gebruik van loops om een NIEUW EIGEN verhaal te maken natuurlijk prima
gewoon duf onder elkaar zetten is wat anders...
maar ben jij beter dan? je maakt wel eenheidsworstige dezelfde tracks elke keer
verder is t een prachtig verhaal, maar wel gelul
wat je niet beheerst probeer je niet aan te leren, anders zou er wel wat meer verschil tussen je tracks zitten
je veroordeelt WEL mensen die loops gebruiken overigens. misschien moet je soms je eigen posts lezen door de ogen van een ander hehe
je maakt het jezelf niet moeilijk. je blijft in je kleine veilige kadertje hangen
is je eigen beats in kloppen die elke keer hetzelfde zijn echt zo moeilijk?
de zelfde nootjes inspelen elke keer? moeilijk hoor..
en niet voor iedereen hier is muziek een hobby
het gaat natuurlijk wel om jouw beleving, en die is volgens mij top.. dus daarover zeg ik niks meer aan doen
alleen je output strookt niet helemaal bij je woorden, daar krijg je veel reaktie op
ik denk dat als je niet zo dik zou doen erover dat er ook niet zo'n ophef zou zijn
alleen, die heb jij graag, want dan gaat het over jou
gelukkig is er nu een RAPHIEDRAAD :D
wat is een groter cadeau aan een narcist ?
ik gok dat dit een van de drukst bezochte draadjes wordt de komende tijd
zelf ben ik ook wel een ramptoerist zoals je weet :P

1) Fjoesz voor president! :D ;)
2) En zoals altijd, we weten waar dit naartoe gaat :slotje:

Je bent welkom Fjoesz
dat niet iedereen iets met mijn muziek kan/wil vind ik helemaal geen probleem
dat het qua muziektheorie onder aan de ladder staat vind IK ook geen probleem
dat dat door jou en anderen als kazig en veilig wordt ervaren vind IK ook geen probleem

ik heb geen noodzaak, want IK ben happy

er lezen 16 gebruikers mee :D draadje gaat zeker goed lopen
maar ik stel voor: Fjoesz, Demian, Furious5 maak je eens wat minder druk om mij, je weet wat ik wil, wat ik niet kan en waar mijn potentieel stopt. Zonde om daar toch nog meer negatieve energy in te steken?
Mijn verhaal klopt, dat weet je en dat irriteert je...... m'n muziek blijft er niet minder "kut" om maar je kan gewoon de vinger niet exact op de zere plek leggen, want behalve wat ik hier post, valt er niks af te dingen en daarom schoffeer je maar.

ik kan er alleen maar om lachen.....

Mijn mening blijft ik sowieso houden, hoe bont je het ook probeert te maken. Je moet toch nog echt wel van goede huize komen, wil je mijn kop weer in het maaiveld laten rollen.

ik leg de vinger net als anderen ELKE KEER op de zere plek..
maar op de zere plek heb jij een blinde vlek :)

ik sla me niet op de borst, ik zeg wat ik doe (en waarom) en ik doe wat ik zeg...
en ja ik ben blij met wat ik maak. maar waar ga ik nou scheef?, behalve het hebben van een uitgesproken mening over wat ik wel en niet wil? leg me dat dan eens uit?

Je hebt een uitgesproken mening..dat is natuurlijk okay..

Maar je verdedigt hem op een arrogante manier:

Je koopt je software netjes en maakt dat graag duidelijk..
Maar elke keer geef je weer af op warez gebruikers..
Wie je bedoelt is onduidelijk, iedereen hier is tegen illegale software..

Je speelt alles zelf in en maakt dat graag duidelijk..
Maar elke keer geef je weer af op loopjes/construction kits gebruikers..
Wie je bedoelt is onduidelijk, iedereen hier is speelt alles zelf in..

Je geeft duidelijk af op die hele progressive house scene, de Afrojack en Dirty Dutch sound..
Maar vervolgens ga je zelf zo'n track maken...

En dit is zeker zo:

Wat me opvalt is dat elke keer als je tegengas krijgt je direct de slachtoffer rol inspringt. Is niet nodig, niet iedereen heeft een hekel aan je.

Geld ook voor ook voor mij.. ik luister graag naar wat anderen maken.. Maar zoals ik al zei, door je spierballentaal en houding luisteren mensen bij jou extra kritisch :-)

Jeetje Raphie..

Je haalt ook iedere keer het aantal mensen er bij wat je draadje volgt en daar haal jij iets positief uit.
De meeste lezers in het draadje nu zijn ramptoeristen, dat jij daar iets positief uithaalt is erg tof natuurlijk,
maar volgens mij is het je er niet om te doen om zoveel mogelijk ramptoeristen naar je toe te bewegen. (denk ik dan he)

Maar goed, veel succes en sterkte en alles enzo.. :W

wat jij een blinde vlek noemt, noem ik mijn gevoel... dat kan je wél of niet begrijpen/accepteren....

alle ramptoeristen zeggen de laatste posts t zelfde tegen je, maar daar heb je geen oog voor
heeft niks met je gevoel te maken
daar zit dus een blinde vlek
doe er je voordeel mee :)

Je bent welkom Fjoesz
dat niet iedereen iets met mijn muziek kan/wil vind ik helemaal geen probleem
dat het qua muziektheorie onder aan de ladder staat vind IK ook geen probleem
dat dat door jou en anderen als kazig en veilig wordt ervaren vind IK ook geen probleem

ik heb geen noodzaak, want IK ben happy

er lezen 16 gebruikers mee :D draadje gaat zeker goed lopen
maar ik stel voor: Fjoesz, Demian, Furious5 maak je eens wat minder druk om mij, je weet wat ik wil, wat ik niet kan en waar mijn potentieel stopt. Zonde om daar toch nog meer negatieve energy in te steken?
Mijn verhaal klopt, dat weet je en dat irriteert je...... m'n muziek blijft er niet minder "kut" om maar je kan gewoon de vinger niet exact op de zere plek leggen, want behalve wat ik hier post, valt er niks af te dingen en daarom schoffeer je maar.

ik kan er alleen maar om lachen.....

Mijn mening blijft ik sowieso houden, hoe bont je het ook probeert te maken. Je moet toch nog echt wel van goede huize komen, wil je mijn kop weer in het maaiveld laten rollen.

Kijk daar gaan we weer :-)

Waarom nu weer zo'n huilpost?
Weer die aannames...
Calimero, iedereen is tegen mij? =(

Je krijgt goede inhoudelijke reacties... en vervolgens reageer je weer met een 'iedereen moet mij weer hebben' en 'niemand zal mij er onder krijgen' :stupid

wat is spierballentaal?
ik speel geen slachtoffer rol, jij hebt een mening, ik heb ook een mening, ik licht alleen de mijne toe, dat dat bij je resoneert en gaat jeuken kan ik niks aan doen en maakt het geheel niet minder waar vanuit mijn optiek
Je hebt een uitgesproken mening..dat is natuurlijk okay..

Maar je verdedigt hem op een arrogante manier:

Je koopt je software netjes en maakt dat graag duidelijk..
Maar elke keer geef je weer af op warez gebruikers..
Wie je bedoelt is onduidelijk, iedereen hier is tegen illegale software..

Je speelt alles zelf in en maakt dat graag duidelijk..
Maar elke keer geef je weer af op loopjes/construction kits gebruikers..
Wie je bedoelt is onduidelijk, iedereen hier is speelt alles zelf in..

Je geeft duidelijk af op die hele progressive house scene, de Afrojack en Dirty Dutch sound..

En dit is zeker zo:

Geld ook voor ook voor mij.. ik luister graag naar wat anderen maken.. Maar zoals ik al zei, door je spierballentaal en houding luisteren mensen bij jou extra kritisch :-)

:-)

Dat getuigt voor mij juist van durf en lef.
Het is makkelijk om op iets af te geven, maar als je er dan vervolgens zelf mee aan de slag gaat merk je dat er toch meer in zit dan je had gedacht en dat het misschien toch wat minder makkelijk in elkaar te flansen is.

Zelf probeer ik de laatste jaren (in mijn werk) nieuwe dingen/of oude dingen eerst uit voor ik er een mening over geef. Vroeger riep ik maar wat op grond van niks eigenlijk.

Paul

Dat getuigt voor mij juist van durf en lef.
Het is makkelijk om op iets af te geven, maar als je er dan vervolgens zelf mee aan de slag gaat merk je dat er toch meer in zit dan je had gedacht en dat het misschien toch wat minder makkelijk in elkaar te flansen is.

Zelf probeer ik de laatste jaren (in mijn werk) nieuwe dingen/of oude dingen eerst uit voor ik er een mening over geef. Vroeger riep ik maar wat op grond van niks eigenlijk.

Paul

Dus als ik telkens met grote mond zeg dat ik bijvoorbeeld dubstep 3 keer niks vind en gewoon waardeloze muziek vind - en het daarna vol trots zelf ga maken dan getuigt dat van lef??? :D

Dus als ik telkens met grote mond zeg dat ik bijvoorbeeld dubstep 3 keer niks vind en gewoon waardeloze muziek vind - en het daarna vol trots zelf ga maken dan getuigt dat van lef??? :D

Vind ik wel.
Als je juist datgene gaat doen waar je een hekel aan hebt.
Misschien blijkt dan wel dat je het ineens wel goed vind of dat je er waardering voor krijgt omdat het toch wel wat lastiger is om te maken dan je op voorhand dacht. En heel misschien vindt je het dan toch ineens een heel klein beetje goed. Dat risico loop je dan en dat moet je durven nemen.

Paul

Ja, okay.. Let stop the talking :-)

Nieuwe Raphie tracks/updates graag, daar is deze thread voor bedoeld...

wat jij een blinde vlek noemt, noem ik mijn gevoel... dat kan je wél of niet begrijpen/accepteren....

asperge_22.gif

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back