nick nova
Resonator
Ik hoor vele verhalen als zou terratec goeie kaarten maken, maar voor heel veel conflicten zorgen. 't Is de bedoeling in de nabije toekomst deze in een p4 systeem in te bouwen, samen met een miroDC30+ videomontagekaart en een matrox g450 schermkaart. Klopt het dat de Terratec 3 irq-adressen gebruikt en zodoende in conflict zou kunnen komen als er nog een andere kaart bij zou komen (dc30)?
Hoe groot is de kans op een conflict trouwens? Is deze van die aard dat met die factor serieus rekening moet gehouden worden bij aankoop, of is het enkel kwestie van je systeem goed te configureren?
Ik heb namelijk schrik van conflicten...
Hoe groot is de kans op een conflict trouwens? Is deze van die aard dat met die factor serieus rekening moet gehouden worden bij aankoop, of is het enkel kwestie van je systeem goed te configureren?
Ik heb namelijk schrik van conflicten...

Maar Hoontech's (of staudio zoals het tegenwoordig heet) eigen forum heeft me opnieuw doen consideren. Er schijnen nogal wat problemen te zijn met het opleveren van WDM, GSIF drivers voor win2k. Iets wat andere fabrikanten allang werkend hebben. Echt goede alternatieven zijn er echter niet.
ofwel? Ik heb eigenlijk alleen modelletje 96/52 bestudeerd. En Hammerfall DSP is buiten bereik. Anders had ik die allang gekocht in combo met p3 laptop.