ik wil meer server ruimte.....

het gaat niet over voorbeeldmp3s van synths maar alleen threads in in de topic tracks....

en zoveel werk zal het niet zijn om alles van voor 2010 in de topic tracks in 1 keer te deleten?
sorteren op datum en hoppa schoon.... dat hoeft dan ook maar 1 keer in de 2 jaar
:?

beste bass, als mijn oude spul van 2jaar ,of wat dan ook , geleden ongevraagd gedelete wordt , is voor mij de lol er hier echt snel af.
lijkt me de snelste manier om dit forum om zeep te helpen dus.
gelukkig sluit dat idee ook helemaal niet aan bij de vraag van de topicstarter.
gewoon zelf deleten, en van mij mag jeroen best wat space overnemen, ik werk toch meestal met links en externe opslagplekken zoals SD.
misschien moeten we gaan collecteren voor JB ?
wie heeft er een paar mb'tjes over voor dees artiest?

eric van tijn mode : ja sorryyyy

nou ja het lijkt me dat je sowieso zelf je muziek ergens hebt staan van ouder dan 2 jaar?
als het niet meer op SF staat maakt dan toch niet uit?

het gaat om de story, de lijn, het verhaal, de narratieve
zoiets.
voor de een niet belangrijk gevonden, het moment telt, voor de ander een stukje ....
nou ja
zoiets

maar vind niet dat je mensen mag dwingen tot deleten van hun materiaal, gebeurd ook nergens voor zover mij bekend op het forumnet. en met reden

nou sunny, ik heb even gekeken maar jij hebt in 10 jaar geen enkele thread gestart onder tracks, dus ik weet niet waar je het over hebt met dat deleten want dat geld alleen maar voor tracks die gepost zijn

jij hebt in 10 jaar geen enkele thread gestart onder tracks, dus ik weet niet waar je het over hebt

je bedoeld dat ik op die plek niet zoveel heb geupload als JB ?
dat zal wel
doet er ook niet toe, ik bood ook al mb's aan aan JB, wie volgt ?
vandaag de mp3's morgen de filmpies, overmorgen, volgende week
en voor je het weet is het carnaval !

en Dat moeten we op het synthforum toch niet hebben

(...) nog geen enkel zinnig argument gehoord , als ik zo vrij mag zijn, waarom ik dat niet zou mogen beslissen zelf.

(...) snap nog altijd niet waarom ik niet zelf mag bepalen wat wel en wat niet het niveau heeft om eeuwigdurend op deze server rond te blijven hangen. gaat het hier om macht ??? (...)

.

Om geschiedvervalsing te voorkomen. Alle vroegere dingen van jezelf die je niet meer aan kunt horen verwijderen, is natuurlijk een vorm van herschrijving van de geschiedenis in jouw voordeel :D

daar staat klakkeloos verwijderen van alles van 2 jaar of ouder natuurlijk haaks op

blijft de vraag of "niet ongebreidelde uitbreiding" de vooruitgang remt en verstart ?

ik blijf voor alternatieven en sharing.

Vooralsnog is het verwijderen van bijlagen voor mij een tijdrovende bezigheid. Iedere vier muisklikken levert hooguit 10Mb op.

Dan is een GB wel heel veel klikken.....

Vandaar m'n idee in post #80 :)

Maar kijk maar.

Back