ik wil meer server ruimte.....

bovendien moet de titel van deze thread zijn :

"Ik wil mijn EIGEN bijlagen in het forum tracks weg kunnen halen"

bovendien moet de titel van deze thread zijn :

"Ik wil mijn EIGEN bijlagen in het forum tracks weg kunnen halen zodat ik zelf serverruimte kan vrijmaken voor nieuwe dingen"

zo dan

Iedereen weet dat je niet je eigen bijlagen zelf kan verwijderen.
Het is toch niet zo heel erg moeilijk om van te voren even na te denken wat je wel en niet wil posten op het forum?
Je kan alle verantwoordelijkheid wel bij de forum-moderators leggen, maar die zijn volgens mij helemaal niet verplicht die verantwoordelijkheid te nemen.

iedereen denkt toch na wat ie wel of niet post?
alleen na 2 jaar wordt er toch niet meer naar gekeken maar blijft wel onnodig ruimte innemen

waarom? het is niet mijn thread :?
jij kwam met de belangrijke melding dat de thread een naamswijziging/aanpassing nodig had, dus vandaar alstware...
Het is toch niet zo heel erg moeilijk om van te voren even na te denken wat je wel en niet wil posten op het forum?
correct, alleen kan je niet van te voren bedenken welke attachments belangrijk(er) zijn om in de toekomst te bewaren en welke niet nutuulk...

Dat weet jij helemaal niet.
Of heb je dat onderzocht ofzo?

denk je nou werkelijk dat iemand een geposte track van wie dan ook uit 2010 of eerder gaat missen als die er niet meer is?

ik pleit gewoon voor een automatisch deleten van een geposte track na 2 jaar online.. als mensen iets missen kunnen ze altijd nog iemand PBen voor een track..
scheelt een hoop serverruimte

argumenten waarom mensen niet hun eigen bijlage mogen verwijderen?
hoe de situatie is is bekend, vraag is hoe om te gaan met beperkte ruimte
tot nu toe alleen gehoord dat iemand dan snel iets kan posten en weer verwijderen....
nou ja
so what
als iemand loopt de vervelen loopt ie toch wel tegen de lamp, hoef je niet zo'n rare regel van eens gepost blijft altijd staan te hanteren, loopt ook niet iemand zo snel tegen een volle box op.
( stel je voor dat je dezelfde regel had voor je pb's, alleen alles kan weg niet individuele posts, zou toch absurd zijn. )

nee niet zelf, gewoon automatisch, een soort schijfopruiming bij windows... lijkt me niet zo moeilijk..

gewoon een stickie bij het forum tracks :

"Let op! je trackattachment blijft maximaal 2 jaar staan"

scheelt serverruimte, hoeveelheid threads, deze discussie en ophoping van obsolete data

Synthforum is natuurlijk geen opslagserver...

nee daarom, gewoon na 2 jaar de geposte track mp3s verwijderen

Weet je Bass, dat is nog niet eens zo'n slecht idee.

Ik ga het eens voorleggen bij de beheerders en de collega's.

niet automatisch, naar keuze. sommig werk van topicstarter is onvervangbaar.
sommige mensen hebben een hogere doorstroming of willen van stijl veranderen, anderen zijn meer traditioneel ingesteld
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

op de een of andere manier krijg ik maar geen duidelijke antwoorden cq reacties op een vraag.
ligt vast aan mij, misschien is mijn server vol.
hallo hallo......

Ik denk dat er gewoon wat minder moeilijk moet worden gedaan.
Er zijn tal van oplossingen te bedenken voor het probleem.
Kies gewoon 1 van die oplossingen en geniet van het forum.

Hmmm..kweetnie... Wel er aan gedacht dat ook geluidsvoorbeelden van bijv. (oude) synths, etc. dan ook verdwijnen na verloop van tijd?
DAT zou wel zonde zijn !!

'k Zou de optie van het zelf mogen verwijderen van eigen (alleen MP3 - indien mogelijk?) bijlages wel fijn vinden.

OF als het eigenlijk teveel werk is voor de huidige Mods, misschien een hulp-chef bezemkast aanstellen die beperkte bevoegdheden heeft: alleen op verzoek van de plaatser en/of in overleg met 't Mod-team de mogelijkheid heeft bijlages te verwijderen?
Bij deze wil ik me eventueel wel beschikbaar stellen - een beetje authistische nerd ben ik wel :D

Back