Ik denk dat er gewoon wat minder moeilijk moet worden gedaan.
Dat sowieso

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat er gewoon wat minder moeilijk moet worden gedaan.

) dat het account wordt bevroren in geval ze niet binnen een week na ontvangst bericht alsnog inloggen.nou, wil niet offtopic gaan, maar er is de afgelopen tijd toch best wel eens behoorlijk moeilijk gedaan, en niet altijd voor overduidelijke redenen. lijkt mij als lid dan
maar goed, het zojuist aanschouwde balletdansje van de dochters op pappa's eerder op dit forum gepubliceerde feestdagen muziekje , maakt alles weer goed
( ik bespaar uw willy alberti even... eet smakelijk , mocht u ook wachten op de afhaalchinees )

(thee )Ik vind het trouwens nogal merkwaardig om ervan uit te gaan dat die ong. 20.000 leden mogelijk allemaal hun max. storage gaan gebruiken. Maar misschien is het technisch vereist om eenzelfde capaciteit voor ieder lid te reserveren...
dat zeggik, gamma... maar;dat is nog niet eens zo'n slecht idee.
dabbedoelik...niet automatisch, naar keuze.
Dat was natuurlijk een gechargeerd voorbeeld. En die noodzaak van gelijkheid is er niet. Het ging mij er meer om dat je altijd even moet uitkijken met "even een paar GB erbij". Je weet nooit hoeveel mensen dat gaan gebruiken en dus hoeveel ruimte het daadwerkelijk gaat kosten, en of die ruimte er wel is. Je moet ook niet iedereen ruimte beloven die er niet is.
Vooralsnog is het verwijderen van bijlagen voor mij een tijdrovende bezigheid. Iedere vier muisklikken levert hooguit 10Mb op.
Dan is een GB wel heel veel klikken.....

tuulk wel, de gebruiker kan dan zelf bepalen wat er van zijn/haar bijlagen wel of niet in de virtuele jiskefet kan...ga je toch niet met de hand doen?!?
+1Dus...... de simpele oplossing, gewoon posts in trackforum editable laten en mensen hun ding laten doen