Feedback Rotterdam ervaring(en)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

omc

boem
Ik heb op 26 april bij Feedback in Rotterdam wat spullen gekocht en heb daar in totaal 1300 euro uitgegeven.
Ik kocht o.a. een platenspeler + klein mengpaneel zodat ik voortaan ook vinyl van vrienden kon luisteren thuis.

Niets bijzonder natuurlijk, maar thuis kwam ik erachter dat er geen adapter bij het mengpaneel zat.
Inmiddels ben ik 2 en halve maand verder, heb ik al vaak naar Feedback gebeld en nog steeds niets in huis.

In vind de service aan de telefoon echt om te huilen, ze schuiven alles lekker makkelijk af 'dat is niet onze afdeling, dat weet ik niet meneer, dat kan ik hier niet zien'. etc. etc. Iedere keer beloven ze aktie te ondernemen maar ze kunnen me voor zoiets kleins niet op de hoogte houden werd me net letterlijk verteld.

Ik krijg nogal sterk het idee dat ik niet erg serieus genomen wordt omdat ik voor een kleine 1300 euro aangeschaft heb. Ze vragen altijd om mijn postcode en kunnen dan direct zien hoeveel ik besteed heb bij Feedback. Mocht er 50.000 euro achter mijn naam staan dan was het denk ik allang geregeld. Rotterdam ligt ook niet echt om de hoek bij me en simpel gezegd heb ik dus pech gehad, want ik zie die adapter hier eigenlijk niet meer aankomen.

Dan vraag ik me toch af, hoe moeilijk is het om een 10 volt adapter naar een klant op te sturen waar hij recht op heeft? Ik ga in ieder geval nooit meer terug naar Feedback, het lijkt wel net zo'n drama organisatie als UPC.

Weet iemand misschien of ik bij bv de V&D een 10 volt adapter kan kopen? De hema etc. kan me er niet aan helpen. Tips meer dan welkom, ik heb hier inmiddels al 2 en halve maand een platenspeler staan die maar liefst 0 platen afgespeeld heeft. :(

Elke dag bellen en uiterst vriendelijk blijven.
En vooral blijven opnoemen wie je voorheen allemaal al gesproken hebt en welke afspraken er gemaakt zijn.
Dan worden ze helemaal gek van je en moeten ze je wel helpen. :D

De Expert hier niet (10.000+ inwoners dorpje)
Ik zal eens bij een Expert in Eindhoven gaan kijken.

gewoon zo'n universele adapter moet ook lukken lijkt me..die kan je bij de meeste electronica handels wel kopen enzo...

maar het zou m'n eer te na zijn....ik zou aan de telefoon *eisen* dat ik binnen 5 dagen een adapter opgestuurd zou krijgen....

Tja, Feedback is wat onverschillig en een beetje ervaring met ze kan wel eens handig zijn, zodat je weet naar wie je precies moet vragen. Ze hebben er ook een handje van om niet terug te bellen als ze dat belooft hebben en bestellen duurt echt vreeeeeselijk lang bij ze.

Echter, ik wordt over het algemeen netjes behandeld, ze liegen me niet voor, ik hoef ook geen onzin verhalen aan te horen en bovendien is de prijs altijd strak. Het nadeel van Feedback is soms het succes. Ze hebben het vaak echt vreselijk druk en dan is het lastig om ergens tussen te komen. Ik ben niet ontevreden met ze, wacht maar tot je naar Studio De Dijk gaat.

Ik heb daar al duizenden duizenden eurootjes uitgegeven, het blijven een stel arrogante zakken, van die foute rokende nietsnutten die gefaald zijn in full time muzikant zijn, en nu uit ellende daar staan.

Ik zou zeggen lees mijn verhaal over Eil..d Muziek in Arnhem maar eens in mijn 'voorstel thread', dan weet je pas wat de boel flessen is.

Ik heb met Feedback nooit problemen gehad maar moet wel zeggen dat het achteruit gegaan is sinds ze verhuisd zijn van de Adm. de Ruijter naar Ceintuurbaan. De oude zaak was gezelliger en meer ons kent ons. Nu is het te massaal en onpersoonlijker.

Bij de oude Feedback had ik Yamaha Synth gekocht welke defect raakte. Het ding kwam rechtstreeks vanaf Yamaha bij mij thuis terug... helemaal in de kreukels. Alsof de transporteur er overheen gereden was. Feedback heeft dat ding meteen omgeruild en het verder met Yamaha en de transporteur uitgevochten. Dat heet service in mijn ogen!

Zelf een set monitors aangeschaft - Alesis Monitor One mkII. Was vrij vroeg daar, en van de gelegenheid ge/misbruik gemaakt om eens lekker met de apparatuur te klooien. Ze gaven me gewoon een koptelefoon mee, 'ga je gang maar, als je vragen hebt hoor ik 't wel'. Dit heb ik stukken liever dan dat er continu iemand achter je staat te vragen of je 't wel wil kopen of niet, alles wat ik over 't apparaat wil weten zoek ik wel op, ik kan 't alleen niet aanraken via papier of 'net :).

Verder een AN200 aangeschaft (nabestelling, werd netjes geleverd) en een tweedehands TR-707 in nette staat, zoals beloofd (niet dat ze je blij maken met een dooie mus of zo) - maar die heb ik al weer doorverkocht.

Ik denk dat ik daar ook Cubase SL ga halen, maar ik kan me bij bijv. Thomann 20 euro besparen.. alleen zit ik de kas van de TPG dan weer te spekken (ook al betaal ik dan met CC), en als dat qua verzendkosten toch niks uit maakt hop ik gewoon even met m'n OV naar Apeldoorn of zo. Ik hoop alleen dat ze in Duitsland wel een US versie hebben ;).

Ik heb bij FB rdam gisteren nog wat gekocht.. Geen problemen met ze.. Ze komen professioneel over en geen rare verkooppraatjes.

idd, geen problemen met Fb R'dam. Wel eens een keer zo'n MAM-dingetje van een eurootje of 200(+) bij hun besteld en laten posten, maar heel netjes binnen een dag of 4 in huis (zat een weekend tussen). Terwijl ik niet eens zoveel daar gekocht heb in de jaren! Ook aardig geholpen altijd daar & aan de telefoon.
Maar misschien trof je net de verkeerde....
En dat het nu zo'n MEGAzaak (qua grootte) is, vind ik alleen maar een voordeel: kun je lekker gear vergelijken met elkaar en dan de keuze(s) maken! Nee DAN die zaak bij ons in 't dorp! Okee, ze HEBBEN tegenwoordig ook NordLeads..

Maar even nog over die adaptertjes: je krijgt ze inderdaad in universele vorm bij allerlei electronicazaken. Soms staat wel eens in de handleiding van producten: 'use the ....-adapter only', alsof je machine explodeert als je een andere adapter met dezelfde kwaliteiten er aanhangt!:frons:
Vaak verkopen electronicazaken adapters waar je de verschillende uitgangsvoltages met een schuifje of potmetertje op de juiste positie kan zetten. (bv, 1,5 tot 12 V) Niet alleen grote zaken hebben ze; zelfs het kleine, tot het plafond volgestapelde electrowinkeltje in het achterdoorsteegje van Maastricht heeft ze.......voor de helft van de prijs die je betaald in de grote winkel of muziekzaak!:)

Blijft een feit dat Feedback ze je gewoon had moeten leveren en je dat nog steeds verschuldigd is. ook al koop je een andere: blijf ze lastig vallen...... het is hun fout; niet de jouwe.

success ermee......en DRAAIEN DIE PLATEN!

Feedback is geen verkeerde tent hoor, kom regelmatig in Utrecht, koop bijna alles daar. Feedback is druk, mailen/bellen is gewoon niet handig als je ECHT iets gedaan wil krijgen, hoe stom dat eigenlijk ook is.

ze zijn een beetje erg makkelijk bij feedback, maar hee daar zijn het muzikanten voor he:) moeten hun naam hoog houden.

Verwachten jullie kaviaar en een rode loper als jullie binnenkomen?

Al koop je een auto van een paar ton of een huis van nog meer paar tonnen, nergens wordt je als koning behandeld.

Normen en waarden, daar heeft het denk ik veel mee te maken, van beiden kanten.

Kijk dit vind ik nou zo leuk.

Lekker hier je mening over een zaak uiten en die helemaal tot op het bot af kunnen branden zonder censuur of weet ik het. Wel zo handig als je een onafhankelijk forum bent. :)

Had ik bij FB Rotterdam een triple c stereo besteld, kreeg ik eerst dat gitaar-ding thuisgestuurd (Major G o.i.d.), had ik die teuggestuurd en heel dudielijk gezegd wat ik wel wilde hebben, kreeg ik een mono thuisgestuurd. Grrr. Weer terug dat ding. Pas toen kreeg ik de juiste. Best lomp eigenlijk...

Maar er zijn ook andere zaken die je naaien met reparaties, zoals bepaalde zaken in Amsterdam, waarvan ik vermoed dat ze mijn sampler, die ik daar ter reparatie heenbracht, helemaal niet gerepareerd hebben. Vet veel betaald uiteindelijk, maar een factuur van Akai (waar die gerepareerd was volgens hun) hadden ze niet of hij wilde die niet geven of mocht dat niet ofzo. Daarvoor had ik al een kleer gebeld of hij al bericht had gehad over hoe veel het zou gaan kosten en toen zei hij dat ie 'toevallig' net bericht had gehad. Twee maanden later bel ik weer en weer had ie de sampler 'toevallig' net binnen gekregen. Kortom, vreemde zaak, en ik betwijfel of de sampler wel naar Akai is geweest... Volgens mij heeft hij alleen het geheugen eruit gesloopt en gezegd dat het kapot was ofzo. Ik weet het niet.

Beetje offtopic, maar moest het ff kwijt nu ik er aan dacht. Hebben andere mensen ook slechte ervaringen met winkels, leveranties en reparaties? Volgens mij zijn alle 'muziekapparatuur-verkopende' winkels (en de verkopers aldaar) nogal obscuur en niet te vertrouwen. Uitzonderingen daargelaten uiteraard. Maar ik ben nog nooit normaal behandeld en heb nog nooit fatsoenlijk advies gehad, terwijl ik gvd simpele en duidelijke vragen stel... Maar goed: mooi dat we dit Synthforum hebben!

Laterz, F

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back