Feedback Rotterdam ervaring(en)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Atlantis
Maar even nog over die adaptertjes: je krijgt ze inderdaad in universele vorm bij allerlei electronicazaken. Soms staat wel eens in de handleiding van producten: 'use the ....-adapter only', alsof je machine explodeert als je een andere adapter met dezelfde kwaliteiten er aanhangt!:frons:
Vaak verkopen electronicazaken adapters waar je de verschillende uitgangsvoltages met een schuifje of potmetertje op de juiste positie kan zetten. (bv, 1,5 tot 12 V) Niet alleen grote zaken hebben ze; zelfs het kleine, tot het plafond volgestapelde electrowinkeltje in het achterdoorsteegje van Maastricht heeft ze.......voor de helft van de prijs die je betaald in de grote winkel of muziekzaak!:)

Dat 'use the standard blablabla adapter only' staat er meestal niet voor niets. De standaard adapter van de fabrikant levert altijd precies de spanning die het apparaat nodig heeft en daar hebben de meeste adapters die je bij elektronicazaken koopt nogal eens andere ideeën over. Veel van zulke adapters geven een te hoge, ongeregelde spanning af. Zo heb ik net even zo'n universele adapter op 9 Volt gezet en gemeten wat eruit kwam: 16,9 Volt. Het apparaat wat eraan hangt, kan zo'n spanning voor een tijdje wel aan, maar op de langere termijn verkort het wel de levensduur van je apparaat. Niet dat ik daar als reparateur veel problemen mee heb. ;)

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Dat 'use the standard blablabla adapter only' staat er meestal niet voor niets. De standaard adapter van de fabrikant levert altijd precies de spanning die het apparaat nodig heeft en daar hebben de meeste adapters die je bij elektronicazaken koopt nogal eens andere ideeën over. Veel van zulke adapters geven een te hoge, ongeregelde spanning af. Zo heb ik net even zo'n universele adapter op 9 Volt gezet en gemeten wat eruit kwam: 16,9 Volt. Het apparaat wat eraan hangt, kan zo'n spanning voor een tijdje wel aan, maar op de langere termijn verkort het wel de levensduur van je apparaat. Niet dat ik daar als reparateur veel problemen mee heb. ;)

Lang leve de gestabiliseerde voeding.

Ik heb er ook een aantal dingen gekocht wel een tijdje terug maar hele goede ervaring.Heb enkelt voor een ding teveel betaald.Wat ik altijd deed is de zelfde verkoper aanspreken ;) jammer genoeg werkt die er niet meer.

Sluit allemaal een beetje aan bij die andere thread over irritante verkopers, de zaak is goed, veel keuze en ze hebben vaak alles op voorraad,

Maar over de verkopers bij Feedback, fuck man, die ene hoe heetie Chiel ofzo? Wat een figuur, staat daar echt omdat ie niks beters te doen heb, wat een arrogante lul is dat. Nog zo'n pik op de studio afdeling, kwam laatst voor een 19" koffertje voor mijn JV1080, moest eerst een goeie 5 minuten wachten op een verkoper die onder een mengpaneel kabels aan het sorteren was of weet ik het. Zegt die uiteindelijk dat ie niks heeft op dat gebied, maar hij ging wel even in het systeem kijken. Nee sorry, allemaal uitverkocht. Wat denk je? Op mijn weg naar buiten staan er in de gang zo'n 10 19" koffertjes opgestapeld. Ik pak er één, loop terug naar die knakker, en zeg, "wat is dit dan" - "Oh ja, maar dat is meer voor microfoons enzo" Ik: "Hoezo microfoon, past gewoon een 2HE module in hoor" - "Ja als je het zo bekijkt"

Wat een lul zeg...

Wat ze ook vaak doen daar is telefoon aannemen als je met ze staat te praten, ik heb zelf in mijn tienerjaartjes als verkoper bij Dunnet gewerkt (computerwinkel rotterdam) en daar moest ik dat echt niet proberen!

2x iets gekocht, de volgende dag in huis. Nooit geen problemen dus. Maar....tevreden klanten schrijven vaak wat minder snel.

Ben op zich tevreden met Feedback maar idd bestellen kan lang duren.

Eigenlijk moet je gewoon zorgen in elke winkel waar je wel eens wat koopt om 1 vast aanspreekpunt/persoon te hebben.
Dat is wel zo makkelijk.

Helaas is de knowhow van sommige personeelsleden ver te zoeken bij feedback, maar zo ken ik nog wel meer zaken die daar last van hebben.

Origineel geplaatst door shappy1010
Wat ze ook vaak doen daar is telefoon aannemen als je met ze staat te praten,..

Nooit daar meegemaakt, maar HEEEEEL irritant/onprofessioneel/lullig/minderwaardig tegenover klant !!!!
Zulke personen zouden terplekke ontslagen moeten worden!! Okee, opnemen en zeggen: "Ik bel U zo terug; ik ben met een klant bezig.." is gedoogd..

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Nooit daar meegemaakt, maar HEEEEEL irritant/onprofessioneel/lullig/minderwaardig tegenover klant !!!!
Zulke personen zouden terplekke ontslagen moeten worden!! Okee, opnemen en zeggen: "Ik bel U zo terug; ik ben met een klant bezig.." is gedoogd..

Nou, het is anders vaste prik daar in R'dam, echt triest. Soms staan er 5 a 6 man te wachten en dan gaan ze rustig zitten babbelen. Maar goed, je kan dus ook ergens anders naar toe gaan en (veel) mee betalen. Het is maar waar je voor kiest.

Verspuy bijv. ook in R'dam is over het algemeen toch wel duurder, maar ik wordt daar altijd super geholpen. Daar wordt echt tijd voor je gemaakt.

Origineel geplaatst door n0_key
Daar wordt echt tijd voor je gemaakt.

En daar betaal je dan ook voor. Tis idd. een keuze.

Over personeel bij verkopend Feedback. Tja... das idd. wel wat achteruit gegaan. Kom ik toch weer op vroeguh... de oude Feedback was toch echt beter. Hoe heten die gasten daar bij de studio/midi/keys (lekker alles bij elkaar) afdeling ook alweer? Ene Bas dat was een wat jongere gast en dan eentje met donker haar en ik dacht een minimaal baardje, ik geloof Erik of zo.

Origineel geplaatst door shappy1010

Nog zo'n pik op de studio afdeling, kwam laatst voor een 19" koffertje voor mijn JV1080, moest eerst een goeie 5 minuten wachten op een verkoper die onder een mengpaneel kabels aan het sorteren was of weet ik het. Zegt die uiteindelijk dat ie niks heeft op dat gebied, maar hij ging wel even in het systeem kijken. Nee sorry, allemaal uitverkocht. Wat denk je? Op mijn weg naar buiten staan er in de gang zo'n 10 19" koffertjes opgestapeld. Ik pak er één, loop terug naar die knakker, en zeg, "wat is dit dan" - "Oh ja, maar dat is meer voor microfoons enzo" Ik: "Hoezo microfoon, past gewoon een 2HE module in hoor" - "Ja als je het zo bekijkt"

Volgens mij verwar je de studio afdeling met de PA afdeling......

get a life !

Feedback is in mijn ogen een zaak met goede producten.

Heb nooit last van de verkopers gehad (wel dat ze daar erg langzaam zijn)

Origineel geplaatst door BasicSystem
Als je het verschil niet weet tussen PA en studio lijkt het me niet zo slim om andere mensen te gaan afzeiken.

Uh... is het niet de taak van de verkoper om te weten "What's in store"?

Sorry hoor, maar als ik gitarist ben en een 19" koffer nodig heb voor een FX-bak dan loop ik helemaal door naar achter... want ik ben gitarist. Als ik een synth-freak ben en heb dezelfde FX-bak en daar moet ook een 19" doosje om... guess what... dan zit je vaker en is je conditie wat minder, dus halveer je de loopafstand en ga je rechtsaf naar de Studio-afdeling. En zo zal een geluidstechnicus naar de PA-afdeling lopen lijkt mij.

Doet niets af aan het feit dat ik Feedback een prima zaak vind, alleen de verkopers zijn wel degelijk achteruit gegaan sinds de verhuizing. Ze geven je soms het gevoel dat je blij mag zijn dat je iets MAG kopen. Maar goed... zo zijn ze niet allemaal gelukkig... ben vorige week op de PA-afdeling keurig netjes geholpen bij de aankoop van die minimackie :okdan:

ALS ik iets bij een winkel koop, is het vaak zo dat je bij het uitgeven van een paar honderd Euro, je bij aanschaf wat dingen erbij 'krijgt' zoals een paar MIDI kabeltjes of audiosnoeren...

Ik kocht een keer bij Nederland Muziek in Almere een electrische gitaar en kreeg daar ook nog een jack-jacksnoer bij EN een nieuw setje snaren...Zo doe je zaken ...:okdan:

Ik weet niet wat je daarmee wilt zeggen, maar toen ik bij Feedback mijn DDX en nog wat dingetjes kocht, kreeg ik er 4x 3m Toslinks en 4x 1m jack-jack bij, dus dat is goed geregeld.

Laten we wel wezen, Feedback is nog steeds een van de betere zaken, maar als ze nu teruggaan naar de mentaliteit en sfeer van de oude locatie, dan kom ik nooit meer ergens anders. Simpel.

Ik heb altijd zoiets van, als ik jou met respect behandel dan verwacht ik ook dat jij mij met respect behandeld. En vaak is dat ook de manier.. Je moet niet overkomen met de 'ik maak muziek dus ik weet alles al' mentaliteit (die vaak voorkomt naar mijn idee) in een muziekwinkel want dat werkt averechts.
Ik heb ook wel is sjacherijnig een muziekwinkel ingelopen, en dan krijg je echt nix voor elkaar. geloof me. :D

Dus, het moet van twee kanten komen!!

Origineel geplaatst door BasicSystem
Als je het verschil niet weet tussen PA en studio lijkt het me niet zo slim om andere mensen te gaan afzeiken.

heheheh, heel goed..

afzeiken van mensen is zowieso stom. helemaal op dit forum..

Verkopers zijn ook mensen. ;)

En als je in de winkel iets niet bevalt qua gedrag of zo dan moet je er wat van zeggen. Want het lijkt me dat velen onder ons dit niet doen maar wel met een rothumeur die winkel uitlopen en hier komen klagen. En je hoeft ook niet mensen af te branden maar gewoon een opmerking moet wel kunnen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back