Dr. RiPsaw
Ouwe rot
Geen directe ervaring met Feedback R'dam, wel met de vestiging in Utrecht; ik heb intussen redelijk wat spullen daar gekocht en uitgeprobeerd. M'n ervaringen zijn tot nu toe best positief, alhoewel er ook wel eens kleine dingen zijn geweest die ik niet in orde vond (uitstraling van sommige personen bijvoorbeeld). Website is een tijd terug in ieder geval flink verbeterd, en over de prijs hoeft ook niet echt geklaagd te worden.
Het wil echter nog wel eens een keer gebeuren dat ik info zoek over een bepaald iets, en dat de verkoper van de desbetreffende afdeling niet echt een duidelijk antwoord heeft / kennis daarover mist, en dat ik zelf op zoek moet naar betere info. Maar ik denk dat dat te maken heeft met de enorme divesiteit aan apparatuur, je kunt denk ik niet van iedereen verwachten dat hij/zij alles weet over alle apparaten...
Het wil echter nog wel eens een keer gebeuren dat ik info zoek over een bepaald iets, en dat de verkoper van de desbetreffende afdeling niet echt een duidelijk antwoord heeft / kennis daarover mist, en dat ik zelf op zoek moet naar betere info. Maar ik denk dat dat te maken heeft met de enorme divesiteit aan apparatuur, je kunt denk ik niet van iedereen verwachten dat hij/zij alles weet over alle apparaten...

dat kijken waar hij het goedkoopst is en dan gaan halen en geen vragen stellen.....afrekenen...en de mazzel.
damn, Ben je helderziend ofzo?