Feedback Rotterdam ervaring(en)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Geen directe ervaring met Feedback R'dam, wel met de vestiging in Utrecht; ik heb intussen redelijk wat spullen daar gekocht en uitgeprobeerd. M'n ervaringen zijn tot nu toe best positief, alhoewel er ook wel eens kleine dingen zijn geweest die ik niet in orde vond (uitstraling van sommige personen bijvoorbeeld). Website is een tijd terug in ieder geval flink verbeterd, en over de prijs hoeft ook niet echt geklaagd te worden.

Het wil echter nog wel eens een keer gebeuren dat ik info zoek over een bepaald iets, en dat de verkoper van de desbetreffende afdeling niet echt een duidelijk antwoord heeft / kennis daarover mist, en dat ik zelf op zoek moet naar betere info. Maar ik denk dat dat te maken heeft met de enorme divesiteit aan apparatuur, je kunt denk ik niet van iedereen verwachten dat hij/zij alles weet over alle apparaten...

ben een keer in utrecht en 1 keer in rotterdam geweest en beide keren wel goed geholpen met mijn vragen

maarjah waar ewerkt word worden fouten gemaakt en ik denk dat dat in sommige situaties ok hiervan toepassing is!

OMC>>>
das wel lullig dat ze je op deze manier niet zo goed hebben geholpen

Origineel geplaatst door n0_key
Nou, het is anders vaste prik daar in R'dam, echt triest. Soms staan er 5 a 6 man te wachten en dan gaan ze rustig zitten babbelen. Maar goed, je kan dus ook ergens anders naar toe gaan en (veel) mee betalen. Het is maar waar je voor kiest.

Bij musik produktiv helpen ze je ook echt goed als dat nodig is. En zij hebben vaak nog scherpere prijzen dan Feedback! Op sommige afdelingen word je zelfs in het Nederlands geholpen. Alleen afrekenen gaat daar verschrikkelijk langzaam... maar goed

Inmiddels alweer dik 3 maanden verder en helaas niets meer gehoord van Feedback. Toch een beetje jammer.
Vrijdag ga ik er maar heenrijden en hem omwisselen want dit komt echt nooit meer goed geloof ik. :stupid

"Sorry meneer, inruilen alleen binnen 14 dagen in onbeschadigde verpakking en compleet":duivels: 8o)

Ah nee, sorry. Sterkte verders ;)

Hoi,

ik vind het bij feedback ook echt k*t.
De mensen die daar werken hebben echt geen verstand van zaken.

Ik ging mijn novation daar kopen.
Ik wilde de 48stemmige versie.
Ik vragen of ze die nog op voorraad hadden maar nee, die hadden ze niet, ik mocht wel het showroom model kopen, ik voeg is het showroom model ook een 48stemmige versie, dat wisten ze niet en wisten ook niet hoe ik daar achter kon komen. Maar volgens hun kon ik deze wel nemen want ze dachten toch wel dat hij 48stemmig was.
Ik denk weet je wat ik zet hem gewoon even uit en weer aan....en wat versijnt er is het display 24.
Ik maar naar huis want ik was aardig pist.
De dag later was ik afgekoeld, ik gewoon weer terug, nu had ik een andere medewerker en ik vroeg of ze de novation sniiprox hadden....ja hoor genoeg....(ik)heb je ze net binnen gekregen....nee hoor die hebben we allang. @#%&&#$&

ik gekocht uiteindelijk.

Advies eerst goed op internet kijken en hier op dit forum:) dat kijken waar hij het goedkoopst is en dan gaan halen en geen vragen stellen.....afrekenen...en de mazzel.

Re: Feedback Rotterdam ervaring(en)

Origineel geplaatst door omc
Ik heb op 26 april bij Feedback in Rotterdam wat spullen gekocht en heb daar in totaal 1300 euro uitgegeven.
Ik kocht o.a. een platenspeler + klein mengpaneel zodat ik voortaan ook vinyl van vrienden kon luisteren thuis.

Niets bijzonder natuurlijk, maar thuis kwam ik erachter dat er geen adapter bij het mengpaneel zat.
Inmiddels ben ik 2 en halve maand verder, heb ik al vaak naar Feedback gebeld en nog steeds niets in huis.

In vind de service aan de telefoon echt om te huilen, ze schuiven alles lekker makkelijk af 'dat is niet onze afdeling, dat weet ik niet meneer, dat kan ik hier niet zien'. etc. etc. Iedere keer beloven ze aktie te ondernemen maar ze kunnen me voor zoiets kleins niet op de hoogte houden werd me net letterlijk verteld.

Ik krijg nogal sterk het idee dat ik niet erg serieus genomen wordt omdat ik voor een kleine 1300 euro aangeschaft heb. Ze vragen altijd om mijn postcode en kunnen dan direct zien hoeveel ik besteed heb bij Feedback. Mocht er 50.000 euro achter mijn naam staan dan was het denk ik allang geregeld. Rotterdam ligt ook niet echt om de hoek bij me en simpel gezegd heb ik dus pech gehad, want ik zie die adapter hier eigenlijk niet meer aankomen.

Dan vraag ik me toch af, hoe moeilijk is het om een 10 volt adapter naar een klant op te sturen waar hij recht op heeft? Ik ga in ieder geval nooit meer terug naar Feedback, het lijkt wel net zo'n drama organisatie als UPC.

Weet iemand misschien of ik bij bv de V&D een 10 volt adapter kan kopen? De hema etc. kan me er niet aan helpen. Tips meer dan welkom, ik heb hier inmiddels al 2 en halve maand een platenspeler staan die maar liefst 0 platen afgespeeld heeft. :(

Ik heb niet alle antwoorden gelezen dus misschien heeft iemand het al verteld.

Waarschijnlijk ben je een particulier.

Als dat zo is moet je gewoon tegen ze zeggen dat je naar de consumentenbond stapt.
Winkels die aanklooien zijn vrij gevoelig voor.
Het is wel zo dat je lid moet worden vd consumenten bond maar dat is sowieso wel goed.

Laatst bij feedback ff wat gear ingekocht. moest 16 jack kabels hebben van ca 7,95euri's ps. kreeg er gelukkig 2 gratis! toch gaven ze me de verkeerde MIDI kabels mee.. en helaas kreeg(kocht) ik een Ub mixer mee met een defect.. :( weer terug, loop door het poortje *PIEP* en wordt gelijk door een brutale gozer richting de kassa gestuurt(die gast vd reparatie met bril) dat ik moest afrekenen. pas na een lang verhaal en mn bon wees ie me gelukkig richting de PA..(dacht zeker dat ik achteruit door het poortje liep?) Maar het gebeurt volgens mij best vaak dat produkten mankementen vertonen, want mn KS5 had ook al een paar bugs(hardware&software).. maargoed, kan ook door mn low-budget aankopen komen.. voor de rest, tja.. het gestuntel van die gasten vindt ik enigzins wel humor. :)

Origineel geplaatst door Maleh
Laatst bij feedback ff wat gear ingekocht. moest 16 jack kabels hebben van ca 7,95euri's ps. kreeg er gelukkig 2 gratis! toch gaven ze me de verkeerde MIDI kabels mee.. en helaas kreeg(kocht) ik een Ub mixer mee met een defect.. :( weer terug, loop door het poortje *PIEP* en wordt gelijk door een brutale gozer richting de kassa gestuurt(die gast vd reparatie met bril) dat ik moest afrekenen. pas na een lang verhaal en mn bon wees ie me gelukkig richting de PA..(dacht zeker dat ik achteruit door het poortje liep?) Maar het gebeurt volgens mij best vaak dat produkten mankementen vertonen, want mn KS5 had ook al een paar bugs(hardware&software).. maargoed, kan ook door mn low-budget aankopen komen.. voor de rest, tja.. het gestuntel van die gasten vindt ik enigzins wel humor. :)

had je zeker niet geschoren.

Origineel geplaatst door arjanv
Advies eerst goed op internet kijken en hier op dit forum:) dat kijken waar hij het goedkoopst is en dan gaan halen en geen vragen stellen.....afrekenen...en de mazzel.
Het zou best kunnen dat je dan advies krijgt van dezelfde persoon. Er zitten namelijk wat feedback (en andere muziekzaken) hier op het forum.

Alle muziekzaken zijn kut en alle muziekzaken zijn goed, behalve sommige.. die zijn super kut en super goed!

Ik sluit deze draad, omdat ie niet meer over omc's adapter gaat, maar klaag verhalen, en daar zitten we niet op te wachten.. Ik hoop dat omc nog geholpen is, ik neem aan van wel, want ik ken wat mensen persoonlijk en die helpen je als ze kunnen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back