Armin in de studio?! :-)

Hij is door zijn concept op dit moment het grootste platform voor de hele trance scene. Bij gebrek aan een beter platform is Armin dus de beste (trance) DJ. Dat Armin al zo lang alleen aan de top staat zegt m.i. genoeg over het gebrek aan opvolgers om zo'n platform te zijn.

Tuurlijk ga je nu vier of vijf namen noemen die volgens jou beter zijn, maar die zullen lang niet zo'n groot platform zijn voor de hele scene.

Armin van Buuren is zo'n beetje de Marco Borsato van tranceland. Plaatjes maken, labeltje runnen, radioshowtje, presentator spelen, dj'en, compilatie cd'tjes uitpoepen, overal en nergens te gast zijn, enzovoorts. Nee, niemand pakt het zo groots aan, maar ieder zal zo z'n redenen daarvoor hebben. Daarnaast doet 'ie echt niet alles in z'n uppie. Het heeft zeker allemaal impact gehad op de trance scene, maar het hele genre is sowieso heel hard bergafwaarts gegaan nadat het "boerenkool met worst" werd. Ik ken sowieso geen enkele artiest die de ene na de andere vette plaat maakt. Maar die plaatjes en remixen van Armin daar zit echt Nederlandse smartlappensaus overheen. Ik gun het hem allemaal van harte, zolang ik er maar niet naar hoef te luisteren of onderdeel van uit maak.

Gouryella is trouwens Ferry Corsten plus Tiësto.

Haha ik vind het wel een grappig filmpje. En ik ben pro-Armin btw. Denk dat ie er zelf ook wel om zou kunnen lachen.
En natuurlijk weer typisch synthforum om er weer een zeiktopic van te maken ;)

Hehe, precies wat ik dacht. Ik ben dan geen trance fan, maar als ik het zou zijn, dan zou ik er ook om kunnen lachen hoor. Het is toch ook maar gewoon een grapje.
En inderdaad, ik vermoed dat Armin ook best zal grinniken bij het zien van dat filmpje.

waarom hangen we nog steeds om armin? ik beodle 5 jaar geleden waren het de tiesto grapjes, nu moeten het toch eigenlijk David Guetta grapjes zijn toch?

Ja, en de Armix van Gouryella is dus door Armin Van Buuren geremixed. Dat was het hele punt van het voorbeeld, alledrie in 1 nummer.

(trouwens geen scheten overdub in dit filmpje, helaas voor de fans van het genre)

van die breezermuziek is er gelukkig al niet zoveel hoe meer hoe beter :okdan:

Maar die plaatjes en remixen van Armin daar zit echt Nederlandse smartlappensaus overheen. Ik gun het hem allemaal van harte, zolang ik er maar niet naar hoef te luisteren of onderdeel van uit maak.

Maar dat NL sausje maakt het in het buitenland toch alleen maar 'cooler'? Zeker in de VS waar het toch allemaal geen reet uitmaakt wat je uitpoept aangezien het voor iedereen nieuw is daar.

Ik heb het hier volgens mij wel eens vaker gezegd maar je moet gasten als Tiesto, Armin, Afrojack gewoon meer zien als ondernemers ipv producers / dj's / whatever. Vanuit dat perspectief zijn ze gewoon bijzonder effectief.

(en op de een of andere manier vind ik boerenkooltrenssss wel Amerikanen passen dus laat ze maar lekker die gasten vermaken zonder dat wij er overlast van hebben hehe).

Maar dat NL sausje maakt het in het buitenland toch alleen maar 'cooler'? Zeker in de VS waar het toch allemaal geen reet uitmaakt wat je uitpoept aangezien het voor iedereen nieuw is daar.

Ik heb het hier volgens mij wel eens vaker gezegd maar je moet gasten als Tiesto, Armin, Afrojack gewoon meer zien als ondernemers ipv producers / dj's / whatever. Vanuit dat perspectief zijn ze gewoon bijzonder effectief.

(en op de een of andere manier vind ik boerenkooltrenssss wel Amerikanen passen dus laat ze maar lekker die gasten vermaken zonder dat wij er overlast van hebben hehe).

Ondernemers? Maar de kern van een ondernemer is dat ie innovatief is en vernieuwend.. Nou, als er iets NIET vernieuwend is, is het wel trance/dance. Zeker van die knapen als Tiesto en Armin.

Het gaat gewoon om het grote geld. Het gaat in die wereld echt allang niet meer om de sound/muziek/plezier. Het is nu fabrieksmatigheid geworden..
Dit is niet recent, het gaat zo al zeker 15 jaar.

Ondernemers? Maar de kern van een ondernemer is dat ie innovatief is en vernieuwend.. Nou, als er iets NIET vernieuwend is, is het wel trance/dance. Zeker van die knapen als Tiesto en Armin.

Het gaat gewoon om het grote geld. Het gaat in die wereld echt allang niet meer om de sound/muziek/plezier. Het is nu fabrieksmatigheid geworden..
Dit is niet recent, het gaat zo al zeker 15 jaar.

nahja, vernieuwend? Zijn de stones, U2, Metallica etc. dan zo vernieuwend? In feite zijn dat ook gewoon bedrijven met belastingonduikende postbussen in Amsterdam. En dat is op de een of andere manier geen onderwerp van gesprek terwijl in de Dance het perse vernieuwend moet zijn.

En idd heb je al bijna vanaf het begin van de dance retecommerciele gasten die formulematig plaatjes uitpoepen. Alleen het verschil is dat ze toen achter de schermen werkten en dat het nu opeens supersterren zijn.

Maar wat we hier vergeten is de hele doelgroep. Kijk ik wordt ook strontziek van het tigmiljoenste trancedeuntje. Maar, ik noem het altijd het sensation white effect, voor de doelgroep van 30+ provincialen die verder nooit de bank verlaten, en dan 1 keer per jaar naar sensation white oid gaan, pilletje droppen en voor de rest gewoon een leuke avond hebben is de muziek eigenlijk nog het minst belangrijk van de totaal belevenis.

hehe, amai, Gisteren ASOT 600, Het eerste Radio-Event, was toch goed hoor !!
Zaterdag meer dacht 'k,,

Armin is één van de weinige trance djs waar ik nog graag langs zou wippen als ie in de buurt draait. Top DJ en top platen keuze.

Je gaat toch ook niet naar het piraten festival als je van jazz houd...haha zuurpruimen ;)

Smaken verschillen, we zouden allemaal yolanthe lekker vinden...brrrr eng.
(Gareth Emery is ook nog wel leuk btw)

[edit] top filmpie trouwens hahaha[/edit]

Laatst bij Ivo Niehe gezien, wel een gewone jongen gebleven die Armin. Het is niet echt mijn muziek, maar hij doet het toch maar even. Hij heeft in ieder geval geen last van de crisis. Hij had ook nog een JD-800 erbij staan...heb ik ook, zal ik dan ook maar even gaan 'trancen' ? Goeie gast en leuk interview, jammer dat dit niet echt Ivo Niehe zijn ding was, je kan niet overal verstand van hebben he ;-) Maar zo'n geluiddicht studio/tuinhuis lijkt mij ook wel wat.

Back