sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
heb je de laatste versie van elicenser al geinstalleerd ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En staat er dan enkel de Cubase 7 licencie op de elicencer Control ??
als de key 6.5 is en je instaleert 7 dan schrijft ie, als de software voor het center goed is, gewoon 7 erop
als de key 6 is en je instaleert 7 erop , dan ook

jij snapt het...Nee, dat werkt dus niet. Dat het niet werkt is TS' probleem.. Wat valt daar niet aan te snappen!?
Het is ook volkomen logischvind ik omdat zoals eerder gezegd 6 en 6.5 wezenlijk van elkaar verschillen omdat dat een betaalde update was. Ook is de update van 6 naar 7 200 euro, terwijl de update van 6.5 naar 7 150 euro kost. Dus topicstarter heeft eerst 50 euro teveel betaald en als klap op de vuurpijl werkt de update niet eens om dat het simpelweg de verkeerde update is. Had ie maar op moeten letten..![]()
ah zo, nou dan terug naar het oude verhaal , 6 opnieuw instaleren dan maar/ 6.5 even een andere naam geven eventueel

Je licentie veranderd niet........
Hij kijkt niet naar de software, maar na de key en die is 6.5 en niet 6..... Ben je nou zo dom met computers? Of lees je gewoon niet, of zit je nu gewoon te trollen?
.lees nou eens gewoon wat fles en ik al 5 keer uitgelegd hebben keyword ACTIVATIEKEYDan mag je beginnen met het mij uit te leggen, want ik snap het niet meer.
Hij heeft 6 op de computer staan. Maar op de eLicenser staat blijkbaar een licentie voor 6.5. Waarom zou 6 het dan niet doen?
Zoals gezegd heb ik een licentie voor 7, maar ik kan zelfs nog SX1 draaien, Dus....? Waarom bij hem niet?
Ik leer graag bij, maar dan moet ik het wel snappen.
Daarnaast snap ik ook niet hoe je 6.5 op je eLicenser kunt krijgen als je 6.5 (of de update naar 6.5) niet hebt......?
Dat schreef TS toch duidelijk in zijn post? Maar daar is ook nog niemand op ingegaan.