Cubase activation key

heb je de laatste versie van elicenser al geinstalleerd ?

Daar gaat het niet om
Wat je kan installeren (downwards compatible) op basis van een KEY, is wat anders als wat gezien wordt als een rechtmatige key om van te upgraden. Dus met een 6.5 key kan je wel 6.xx 5.xx, tot sx3 installeren
Maar de activatie key van 6.5 naar 7, zoekt naar een andere licentie dan de activatie key van 6 naar 7
Maar goed...... Blijkbaar begrijpen een aantal dat hier niet......
De enige die dat voor je op kan lossen is steinberg, aangezien aangebroken software over het algemeen niet retour kan. Alternatief kan je deze upgrade ook hier verkopen en daarna alsnog de juiste upgrade bestellen.

ik begrijp je inderdaad niet
als de key 6.5 is en je instaleert 7 dan schrijft ie, als de software voor het center goed is, gewoon 7 erop
als de key 6 is en je instaleert 7 erop , dan ook
eerst 7 instaleren, dan de goede centersoftware instaleren, dan registreren
tja

Nee, upgrade van 6.5 naar 7 is een andere sku dan van 6 naar 7
De UPGRADE ACTIVATION KEYS zijn onderling niet uitwisselbaar

je hebt toch maar een (1) dongle/ key ?
en in het licensecenter houden ze gewoon bij welke versie erop staat, en welke je erbij gekocht hebt. en dat schrijven ze eventjes erop.
misschien komt het omdat ik op mac zit dat ik de gecompliceerdheid er niet van besef ??

als de key 6.5 is en je instaleert 7 dan schrijft ie, als de software voor het center goed is, gewoon 7 erop
als de key 6 is en je instaleert 7 erop , dan ook

Nee, dat werkt dus niet. Dat het niet werkt is TS' probleem.. Wat valt daar niet aan te snappen!?
Het is ook volkomen logischvind ik omdat zoals eerder gezegd 6 en 6.5 wezenlijk van elkaar verschillen omdat dat een betaalde update was. Ook is de update van 6 naar 7 200 euro, terwijl de update van 6.5 naar 7 150 euro kost. Dus topicstarter heeft eerst 50 euro teveel betaald en als klap op de vuurpijl werkt de update niet eens om dat het simpelweg de verkeerde update is. Had ie maar op moeten letten.. :D

ah zo, nou dan terug naar het oude verhaal , 6 opnieuw instaleren dan maar/ 6.5 even een andere naam geven eventueel

Nee, dat werkt dus niet. Dat het niet werkt is TS' probleem.. Wat valt daar niet aan te snappen!?
Het is ook volkomen logischvind ik omdat zoals eerder gezegd 6 en 6.5 wezenlijk van elkaar verschillen omdat dat een betaalde update was. Ook is de update van 6 naar 7 200 euro, terwijl de update van 6.5 naar 7 150 euro kost. Dus topicstarter heeft eerst 50 euro teveel betaald en als klap op de vuurpijl werkt de update niet eens om dat het simpelweg de verkeerde update is. Had ie maar op moeten letten.. :D
jij snapt het... :okdan:

ik ook
terug naar een oude versie, hetzij de upgrade6.0, dan wel de orginelere versie daarvoor
dat lijkt me dan het meest logisch.
tis jammer, maar helaas
of de upgrade verkopen voor 150, maar dat lukt vanavond ook niet meer denk ik

ah zo, nou dan terug naar het oude verhaal , 6 opnieuw instaleren dan maar/ 6.5 even een andere naam geven eventueel

Dat maakt niet uit, welke versies Cubase allemaal wel of niet geïnstalleerd staan op je computert. Het gaat om de licentie die op de dongle staat en daar verandert niets aan. Tenzij je een update uitvoert die compatible is met je oude licentie, natuurlijk.. :D

als je terug zit op 6, dan pakt ie hem toch wel ?

Je licentie veranderd niet........
Hij kijkt niet naar de software, maar na de key en die is 6.5 en niet 6..... Ben je nou zo dom met computers? Of lees je gewoon niet, of zit je nu gewoon te trollen?

ik ben waarschijnlijk zo dom
hij kan niet die 6.5 eruit halen ( zoals bij native instruments bv)?
via het activity/licensce center

nou ja, kennelijk ben niet ( door mij ) verder te helpen, jammer

Je licentie veranderd niet........
Hij kijkt niet naar de software, maar na de key en die is 6.5 en niet 6..... Ben je nou zo dom met computers? Of lees je gewoon niet, of zit je nu gewoon te trollen?

Dan mag je beginnen met het mij uit te leggen, want ik snap het niet meer.
Hij heeft 6 op de computer staan. Maar op de eLicenser staat blijkbaar een licentie voor 6.5. Waarom zou 6 het dan niet doen?

Zoals gezegd heb ik een licentie voor 7, maar ik kan zelfs nog SX1 draaien, Dus....? Waarom bij hem niet?
Ik leer graag bij, maar dan moet ik het wel snappen.

Daarnaast snap ik ook niet hoe je 6.5 op je eLicenser kunt krijgen als je 6.5 (of de update naar 6.5) niet hebt......?
Dat schreef TS toch duidelijk in zijn post? Maar daar is ook nog niemand op ingegaan.

Dan mag je beginnen met het mij uit te leggen, want ik snap het niet meer.
Hij heeft 6 op de computer staan. Maar op de eLicenser staat blijkbaar een licentie voor 6.5. Waarom zou 6 het dan niet doen?

Zoals gezegd heb ik een licentie voor 7, maar ik kan zelfs nog SX1 draaien, Dus....? Waarom bij hem niet?
Ik leer graag bij, maar dan moet ik het wel snappen.

Daarnaast snap ik ook niet hoe je 6.5 op je eLicenser kunt krijgen als je 6.5 (of de update naar 6.5) niet hebt......?
Dat schreef TS toch duidelijk in zijn post? Maar daar is ook nog niemand op ingegaan.
lees nou eens gewoon wat fles en ik al 5 keer uitgelegd hebben keyword ACTIVATIEKEY

Het staat zelfs in de topic titel ACTIVATIEKEY!!! Hoe moeilijk kan het zijn?........

Back