Yup,
persoonlijk dacht ik ook aan een 40-50 Euros voor de S12.
Mijn OREN zeggen mij dat de sounds van deze Vsti erg goed zijn, ongeacht de specificaties, de engine etc...
Per slot van rekening vind ik ook dat iemands inzet en werk moet betaald worden.
Als je de mail gelezen hebt zul je ook deze lijn niet gemist hebben: "low-cost commercial works" De ontwikkelaar weet ook wel dat hij geen Steinberg of Native instruments prijzen kan vragen. En dat software en hardware niet op dezelfde markt vertoeven.
Mochten er nog mensen zijn die opmerkingen hebben, en/of prijs adviezen, ben ik graag bereid deze mee op te nemen in mijn antwoordmail.
Het is wel aan te raden dat je deze Vsti wel UITGEBREID uitprobeert ALVORENS kritiek/commentaar te geven.
Vergeet ook niet dat de commerciële uitgave een verbeterd en volledig product zal zijn, met lagere CPU verbruik en meer features.
De mening van een invloedrijk Forum als deze kan wel degelijk een rol spelen in de ontwikkeling en prijzen van software instrumenten.
Uiteindelijk zijn wij toch degenen die zij de "users"noemen, en aan wie zij hun producten gaan verkopen.
Take care
EF