Origineel geplaatst door tichran
Ik vind het een top plug-in ... en zeker voor freeware...
Thumbs up voor Eddie en Chris van Superwave .......thanx!
Helemaal mee eens. Zou bijna trance gaan maken ;-).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door tichran
Ik vind het een top plug-in ... en zeker voor freeware...
Thumbs up voor Eddie en Chris van Superwave .......thanx!
Origineel geplaatst door htf99
Goed om te zien dat deze versie "maar" 1GHz+ processor nodig heeft.

Origineel geplaatst door iCe-9
gelukkig heb ik meer![]()
Ik denk dat de naam 'SynthEdit' al een hoop verklaard waarom er dergelijk hoge eisen aan worden gesteld. Voor een $100 VST mag je toch wel verwachten dat deze wat vriendelijker met je CPU omgaat.Origineel geplaatst door htf99
Goed om te zien dat deze versie "maar" 1GHz+ processor nodig heeft.
Origineel geplaatst door MSXUser
Ik denk dat de naam 'SynthEdit' al een hoop verklaard waarom er dergelijk hoge eisen aan worden gesteld. Voor een $100 VST mag je toch wel verwachten dat deze wat vriendelijker met je CPU omgaat.
Origineel geplaatst door fuse
Denk dat als hij het in C++ zou maken de prijs verviervoudigd zou worden.

Mits goed geprogrammeerd..Origineel geplaatst door bambamstudio
en de prosessorkracht verviervoudigd naar beneden![]()
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mits goed geprogrammeerd..

Origineel geplaatst door MSXUser
Ik denk dat de naam 'SynthEdit' al een hoop verklaard waarom er dergelijk hoge eisen aan worden gesteld. Voor een $100 VST mag je toch wel verwachten dat deze wat vriendelijker met je CPU omgaat.
Origineel geplaatst door olafmol
als ik bovenstaande lees, en ook postings op het KVR forum, dan moet ik af en toe echt met verbazing nog een keer lezen...... misschien komt het door al die vette gratis plugins, maar het lijkt wel alsof mensen de realiteit helemaal kwijt zijn geraakt qua prijzen......100 dollar voor een vet klinkende synth, dat is toch GOEDKOOP??????? kijk eens naar de hardware prijzen, of de prijzen van pro software-applicaties....
Origineel geplaatst door DJ VasC
Klein vraagje. Als ik het goed begrijp is SynthEdit (http://www.synthedit.com/) een shareware programma omzelf VST SYnths te bouwen/programmeren en vormt dit programma het Hart van de SuperWave Synths?