Child of arT
Ouwe rot
Ik kon ook geen BP vinden op dat ding... alleen een LP en HP. Maar het schijnt zo te zijn dat hij nog niet helemaal af is ofzo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik kon ook geen BP vinden op dat ding... alleen een LP en HP. Maar het schijnt zo te zijn dat hij nog niet helemaal af is ofzo.

low pass + high pass = BPF![]()

.Dat dus!
Wat er volgens mij nog niet af is aan The Drop zijn de filter algoritmes, verder is de architectuur zo wel zoals het in v1.0 zal gaan worden.
Ik had gehoopt op linker Filter als LP in te kunnen stellen, en daar rechts dan een BP overheen te doen. Dat gaat dus helaas niet met dit filter.

Twee Drops in Serie? Eén met LP en een tweede met LP-HP combinatie. En als je met Ableton werkt dat alles in een Effect Rack pleuren voor en beide cutoffs tglkrtijd moduleren.
Edit: oops, Acidfever was me voor
.
)/akai ax73/sherman, IN de box goed filter vind ik idd die van soundtoys, maar ben eigenlijk nog op zoek naar een echt heel erg vercrackte. Aliasing, rare distortion, fucked up digitaal, wie o wie heeft een tip.Als je Ableton fijn vind werken zou ik daarmee blijven werken. Denk dat het plezier waarmee je werkt belangrijker is voor de kwaliteit dan rendering; in het geval van Ableton valt het ook nog best mee... Je zou natuurlijk ook kunnen besluiten om als je een track af heb alles los te exporteren en in ander prog te mixen
Uit de box gebruik ik het filter graag van de voyager (toen ik m had iig)/akai ax73/sherman, IN de box goed filter vind ik idd die van soundtoys, maar ben eigenlijk nog op zoek naar een echt heel erg vercrackte. Aliasing, rare distortion, fucked up digitaal, wie o wie heeft een tip.
Freudiaanse verspreking?En kan idd vercracked klinken,
maaruh je zoekt NI Driver die klinkt echt KUT of Frohmage of Ohmocide ookm extreem kut