Beste analoog klinkende filter vst

ik vind alle AIR plugins in protools ook echt tyfus slecht klinken
kweetniet of dat alleen rtassen zijn of ook vst?
maar kut klinken doet het zeker
of cheapo peNdaal emulatie progjes
die klinken ook altijd kut

Als het serieus kapot moet klinken zou je Ohmfore Ohmicide eens kunnen proberen.

Multiband audio verwoesting.

Zou dan ook de devastor demo testen als je het flink wil slopen.
Aan het begin erg vaag allemaal maar na een tijdje pielen er mee kan je er redelijk wat van je sound mee kapot maken.
http://www.d16.pl/index.php?menu=183

Multi-band distortion FXPansion Maul, FabFilter Saturn of Audio Damage Kombinat Dva.
Filter FXPansion Etch, FabFilter Volcano 2 of Audio Damage Filterstation.

Om even wat suggesties te geven.

Multi-band distortion FXPansion Maul, FabFilter Saturn of Audio Damage Kombinat Dva.
Filter FXPansion Etch, FabFilter Volcano 2 of Audio Damage Filterstation.

Om even wat suggesties te geven.

Etch is echt fantastisch. Niet eens 'echt' om het karakter van de filter, maar vanwege de lfo. Van subtiel op hihats, tot lead dingen kun je dingen laten moduleren wat het allemaal wat organischer laat klinken ofzo.

Saturn is ook top trouwens. Van wat opdikken tot wat meer vervormerende dingen.

Even een 2 jaar oude thread naar boven halen: wat zijn op dit moment de best klinkende filter plugins?

Iets wat meer in de buurt komt van analoge filters dus dan bijv. de ingebouwde klinisch koude filters van NI Maschine.

The Drop is wel redelijk zwaar geloof ik voor CPU?

Ik zelf gebruik UAD Moog filter heel veel. Een van de weinige UAD plugins die ik nog gebruik.

UAD Moog filter is inderdaad ook erg goed, helaas niet in native versie beschikbaar. Vandaar dat ik na verkoop van mijn UAD-2 ben over gestapt op The Drop. Zeker niet heel cpu zuinig maar daar is het resultaat gelukkig ook naar. :)

Lekker filter, the drop.

Weet iemand of de controls met 14 bit midi aan te sturen zijn voor accuratere en vloeiendere filter sweeps en dergelijke? In de trial versie kan je namelijk alleen de controls via de GUI bedienen.

Thanks!

Back