Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Sampler(s) hebben niet mijn grootste interesse. Mij gaat het om synthese en wat daarmee mogelijk is met de Modulars II, III, IV en Flexor. Tot nu toe erg wennen i.v.g. met de Nord Modular/G2. De snelheid en bedieningsgemak hiervan steekt hier met kop en schouders bovenuit. Dit gelt ook voor het gebruik van Reaktor. Er gaat, helaas, geen G3 komen. En omdat Clavia, begrijpelijk, de core niet 'opengooit', zit het wat dat betreft hier op slot. Zij hebben het immers gepresteerd om feedback op zo'n perfecte manier mogelijk te maken. Ook de 'uitwisseling' tussen audio, logic en control signalen is superieur.
Deze draad is ook niet opgezet als een 'Miele, er is geen betere'-draad.
Meer ter vergelijking. Na nu een maand testen loop ik zeker tegen beperkingen op van dit systeem. Voor mij is het zaak om te kijken hoe hier verder te kunnen gaan. De Flexor modules mogen er ook zijn. Ik ben beta-tester voor hen geweest en ben weer betrokken bij verdere ontwikkelingen.
Mijn vraag aan de moderators is ook of .dev-files hier geüpload kunnen worden, mochten scope bezitters een uitwisseling van patches wensen.
@Vipal: Behalve met een analoge koffersynth van Tom Bugbrand, zie ik me niet van hot naar her verplaatsen met een groot systeem.![]()

Aantal Flexor sounds:
http://adern.com/home/modules.php?name=flexor&file=preview&id=10
De vorige post had de Mod IV modules moeten tonen. Maar die is al eerder geupped in deze draad.
Het bedieningsgemak van de NMG2 is nog steeds superieur maar ik begin wel andere voordelen van dit system te zien.
Na (pas) 4 maanden onderzoek begin ik de enorme potentie van dit systeem te ervaren.
De klank, die is geweldig! Krachtig met een eigen karakter. Een vergelijking: de Solaris synth van John Bowen is eigenlijk het zelfde systeem.
En als studio is de Xite-1 in dit veld echt fantastisch!! Een modulaire studio met ongelofelijke routingsmodelijkheden en aanwezige effecten.
Stay tuned![]()

.