AudioGL = een feit!

programma ziet er geinig uit, ik vraag me alleen af wat 'GL' met audio heeft te maken maar enfin...
hij verteld het allemaal wel redelijk duidelijk alleen dat quasi zelfgenoegzame gesmak tussendoor is weer mega irri...
ik heb naast een paar irritante quasi vastgelopen sampler sounds met over tha top wahwah nou niet echt spannende dingen gehoord sound design wise maar er zal vast wel potentieel in zitten mits de juiste persoon er mee loopt te kloteuh nutuulk...

Laatst gewijzigd:
6 klinkt hierboven als een ome 6 die het allemaal al eens eerder heeft gezien in een lang vervlogen tijd...

ziet er gaaf uit. Ik hou wel van draadjes en spagetti maar dan in Quartz Composer en voor beeld ipv geluid.

attachment.php

Attachments

• spagetti a la quartz composer.jpg
    spagetti a la quartz composer.jpg
    69,3 KB · Bekeken: 145
Zijn er al mensen mee bezig geweest? Zoja, weet iemand hoe je een synth kan spelen (terwijl je aan parameters rommelt met je muis) zonder een midi keyboard?

Hoe kun je nu iets spelen zonder keyboard....?

QWERTY?

Daar doelde ik op ja. Helaas is het toetsenbord in AudioGL onderverdeeld in shortcuts (qwer zijn zoomlevels, asdfg zijn viewmodes etc) dus ik hoopte dat iemand hier wist of er een andere manier was.

Back