Homestudio luxe problemen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn luxe/grote probleem is dat ik meer dan 150 gitaarpeNdalen heb.
En als ik die allemaal op de vloer leg is mijn been te kort tot de achterste te kunnen reiken.

Uitleggen aan je vrouw waarom een homestudio echt geen geld opleverd en dat je nog niet eens op de helft bent.8o)

Oja, en die perfecte kick afmaken echte leuker is als het strand opgaan, terwijl dit op loopafstand is.

Een zolder verbouwen en dan tot de conclusie komen dat een andere kamer eigenlijk beter is qua akoestiek, volgend projectje....

Steeds 1 synth meer hebben dan je op je mengpaneel kan aansluiten, zelfs wanneer je al een kamerbrede 96 channel walvis hebt staan.

Een rack hebben staan met dikke high end gear waar ik mn kont voor heb afgewerkt, vervolgens gebruiken als nachtkastje langs mn bed omdat ik mn instrumenten nog niet heb..

Steeds 1 synth meer hebben dan je op je mengpaneel kan aansluiten, zelfs wanneer je al een kamerbrede 96 channel walvis hebt staan.

Nou, ik kan je vertellen dat ik net vanmiddag het 40e kanaal heb geprikt op m'n Crest.Dus 36 mono en 4 stereo kanalen... VOL!

24 kanalen ervan zijn drums.. de rest synths en een Motu op vier stero. Is dat een luxe probleem? Ja.

En dan nog niks af maken heh.. sandalig.

Nou, ik kan je vertellen dat ik net vanmiddag het 40e kanaal heb geprikt op m'n Crest.Dus 36 mono en 4 stereo kanalen... VOL!

24 kanalen ervan zijn drums.. de rest synths en een Motu op vier stero. Is dat een luxe probleem? Ja.

Ok ok, ik loop dus te zeiken met 15 inputs en 4 outputs. En maar omschakelen
Ik zie een kamerbrede mixer binnen komen, geen probleen als ik dit uitprint als bewijs? :D

lol. maar eerlijk gezegd snap ik niet de 100% noodzaak zelf om alle drums apart te hebben. Ik bedoel, 8 outs (ofzo, weet niet eens zeker hoeveel) op een R8m, seriously? Meestal track ik die toch dan wel afzonderlijk dus ik ben er ff vanaf (al heb ik nog wel submixers, adat expanders enzo, dus wie weet ooit nog wel weer hehe)..

Geen toestemming van eega krijgen om garage uit te bouwen voor drumkit enzo.
4 paar studio monitoren hebben maar ze niet goed genoeg kunnen positioneren vanwege ruimte gebrek (daarom ook die aanbouw)

Een te klein hok hebben voor de steeds groter wordende studio.

Gelukkig mocht ik het hok (1,90m bij 3,50m), verruilen voor de slaapkamer en slapen we nu dus in het hok en speel ik in de voormalige slaapkamer.

:duivels: Stiekum dingen aanschaffen en er voor zorgen dat ie 't doordeweeks overdags in de (studio)kelder verstopt als de directrice aan 't werk en als je iets verkoopt open &bloot alles laten zien en meemaken.

Of besluiten om modular te gaan dan moet je wel van veel dingen normaliter afstand doen ivm geld en is ruimtebesparend.

grt G-J

Ga ik nou met iPad Genome, Cubase, of Cirklon, of alle 3 in sync sequencen :D

Nog een foto gevonden ook...
DSC00002.JPG

Wat een zooi, zeg :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back