Homestudio luxe problemen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de mijne zijn nu 7 & 8, de één wil ALLES van LEGO Star Wars, de ander alles van LEGO CITY en zeuren dat ze kunnen :D

Ik heb 3 van die kleine mensen 10, 8 en 4 en idd allemaal een eigen kamer waardoor ik noodgedwongen de studio van de zolder naar mijn vrijstaande garage moest verhuizen. En natuurlijk volledig soundproof moest maken om de buren wanneer ze in de tuin zitten niet tot last te zijn. Zo is het nu heel vervelend dat ik ook midden in de nacht het volume kan opschroeven en opname sessies met blazers gewoon 's avonds kan doen.
Heel vervelend allemaal...

Heb nog een aantal rollen rgb ledstrips liggen om de verlichting wat op te leuken; 3 jaar terug uit china laten komen. De rollen liggen er prachtig bij ;) en er hangt nog steeds alleen een spaarlamp aan het plaffond. Erg ongezellig ;)

hoor net van m'n vrouw dat ze zwanger is van onze 2e (mijn 4e) ik had gelukkig al een deal gesloten dat zolder voor mij bleef en een stuk garage dan maar slaapkamer moet gaan worden.
maar qua GAS is het na de Cirklon nu wel klaar

Mooi nieuws, van harte. Ook van de zolder natuurlijk, maar dat terzijde :)

Zonder zolder of Cirklon, maar dat mag de pret niet drukken :)

hoor net van m'n vrouw dat ze zwanger is van onze 2e (mijn 4e)

hoe kan dat nou? in een andere thread zei je nog :

"Ik ben te lelijk, te oud..."

:?

hoor net van m'n vrouw dat ze zwanger is van onze 2e (mijn 4e) ik had gelukkig al een deal gesloten dat zolder voor mij bleef en een stuk garage dan maar slaapkamer moet gaan worden.
maar qua GAS is het na de Cirklon nu wel klaar

Congrats. Maar is de garage dan eigenlijk niet beter voor de muziekruimte? kun je beter isoleren toch waardoor rest van gezin c.q. buren er ook minder last van hebben?

Anyway, mijn luxeprobleem. zonder vrouw eindelijk ook ruimte om de studio uit te breiden naar de woonkamer :)

Ja, maar ik heb zwevende vloer, 10cm GIBO, isolerende deur etc.
dat kan er niet meer zo maar uit zonder volledig af te schrijven/slopen

en ik heb geen zin om hetzelfde bedrag nogmaals te investeren om de garage klaar te krijgen

Kom maar op. Ze moeten wel enige vorm van absurdheid bevatten. Ik begin..

Ik heb net de voeding van m'n mixer een verdieping lager in het atelier van m'n vriendin neer gezet omdat de fan teveel herrie maakt. Zij heeft het nog niet gezien.. misschien beter ook :D

wat is het verschil tussen gewone en luxe problemen?

Laatst gewijzigd:
ok ik kan m'n X-panda niet kwijt
wil graag zo als op plaatje, maar desk net niet breed genoeg
Da's toch wel een luxe probleem toch?

xdesk_xpanda.jpg

Bass> dat weet jij best.
Maar voor het geval je het echt niet weet:

Een voorbeeld van een luxe probleem is dat jij de hele tijd loopt te zeuren.
Het zeuren is een probleem.
De luxe zit em in het feit dat je blijkbaar veel vrije tijd hebt.

De oplossing van dit luxeprobleem is: je vrije tijd besteden aan minder zeuren.

Bass> dat weet jij best.
Maar voor het geval je het echt niet weet:

Een voorbeeld van een luxe probleem is dat jij de hele tijd loopt te zeuren.
Het zeuren is een probleem.
De luxe zit em in het feit dat je blijkbaar veel vrije tijd hebt.

De oplossing van dit luxeprobleem is: je vrije tijd besteden aan minder zeuren.

soms is heeeeel veel tijd helemaal geen luxe, bijvoorbeeld als je werkloos bent, dan voel je zeker niet luxueus.

het is ook geen vrijstelling van om maar op alles te gaan zitten drammen.

Een gewoon probleem (in de studio) is geen geld hebben voor een Minimoog. Een luxeprobleem in de studio is niet op je Minimoog kunnen spelen omdat er een stapel klassieke Arps en Rolands voor gestockeerd staat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back