Homestudio luxe problemen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kom maar op. Ze moeten wel enige vorm van absurdheid bevatten. Ik begin..

Ik heb net de voeding van m'n mixer een verdieping lager in het atelier van m'n vriendin neer gezet omdat de fan teveel herrie maakt. Zij heeft het nog niet gezien.. misschien beter ook :D

ik had ook ooit een homestudio in mn slaapkamer..
en door al die spullen kon ik slecht slapen, allemaal straling, en toen was ik opeens de hulk en toen ben ik verhuisd

Voor mij is mijn homestudio vooral een ruimtelijk probleem.. Ik heb al een paar synths en andere gear moeten ruilen/verkopen omdat ik nieuwe gear wilde en er geen ruimte voor had..

En helaas ook een klein financieel probleem. Er zijn zoveel synths, maar heb maar een beperkt budget en ook nog andere dure hobby's (wielrennen en mountainbiken).

Dus muziekmaken is ook nog eens een tijdsprobleem voor me!

Als ik mijn fietsen verkoop kan ik weer een paar dikke synths kopen en als ik mijn synths verkoop kan ik een paar dikke fietsen kopen en houd ik bij beiden veel tijd over. Dus het zou zoveel makkelijker zijn om met een van de twee te stoppen, maar dat weiger ik!

Heb wel eens een bedroomstudio plaatje van iemand gezien die zijn bed maar heeft weggedaan om ruimte te maken voor zn gear..

Ik mag 'm nu al :)
Zie de afbeelsing ook niet meer, denk dat ik de verkeerde bestanden uit m'n Dropbox heb verwijderd, zal 'm weer eens opzoeken als ik de tijd en motivatie heb :D

Maar goed, een luxeprobleem was het inderdaad niet, meer geboren uit noodzaak :)

Oh god hoe vaak ik die Dayner al weer niet een a twee trappen omhoog danwel omlaag heb lopen slepen.

Weet je dat als je echt wilt je een Dayner in je eentje kunt dragen? Niet de trap op maar gewoon lopend maar alsnog....had het zelf niet verwacht!

Gaat bij mijn mixer niet werken. Daar moesten we alle broodjes uit schroeven om het ding de trap op te krijgen.

En nu staat er een voorraad luiers op je mixer?

Er is zeer zeker een babythema aanwezig in de studio, maar de studio zelf staat ook nog een beetje in de kinderschoenen...

ik had ooit een te kort kabeltje dat was vreselijk omdat ik een langere nodig had

ik had ooit een te kort kabeltje dat was vreselijk omdat ik een langere nodig had

ik heb een tip? "ja" van mij ... hoe bestaat het. "maargoed". je koopt een ppattchbay (30euro) van neutrik je haalt hem uit erlkaar en je hebt 32 en als je het efficiënt doet 64 verlengstukken. je kan ook nog een stukje ducktape er om doen "PRO" ->dit is toch wel de trick van de dag mag ik hopen<- 8o)

- Te veel spullen en te weinig tijd waardoor je bij eindelijk wat vrije tijd die dag kan spenderen aan het opnieuw bekabelen van de studio.
- Heb je eindelijk weer wat tijd, ben je bezig met je nieuwe bekabeling te testen
- Staat alles eindelijk lekker, blijkt er toch een kabel te kraken/storen. Natuurlijk kan je daar dan slecht bij.
- Heb je een nieuwe studioruimte, passen je studiomeubels helemaal niet meer zo goed en moet je eigenlijk nieuwe/andere halen
- Te veel spul waardoor je niet meer weet met welke synth je iets gaat doen
- Te veel spul waardoor je meer zit te freaken ipv productief te zijn

Pfff, wat is het leven toch zwaar...

Ik krijg een zoon, over een maand...

Gefeliciteerd! :okdan:
Ik heb ook kleine kinderen en dat is in relatie tot muziek maken idd vaak een luxeprobleem te noemen.
Vooral het feit dat ze allemaal een eigen kamer moeten hebben heb ik me wel op verkeken, zeg maar.. :P

Ben nu een plan aan het maken voor een studio in de tuin, dus los van het huis. Schuur slopen en er komt dan een 3x zo groot hok voor terug, met spouwmuren enzo..

Ja, mooi spul, kinderen :)

Ik ben benieuwd, gelukkig hebben we nu nog een afgesloten ruimte voor hem bedacht zodat papa fijn kan blijven rommelen in zn eigen kinderkamer. Als daar nog tijd voor is tenminste...

Kijk ook erg uit naar de dag dat ik weer volstrekt legitiem lego kan kopen, voor de kleine ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back