Ik heb weleens tijdelijk op zo'n kleine kamer gezeten dat de helft van het tweepersoonsbed vol stond met apparatuur![]()
Dat noem ik geen luxeprobleem.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb weleens tijdelijk op zo'n kleine kamer gezeten dat de helft van het tweepersoonsbed vol stond met apparatuur![]()

Kom maar op. Ze moeten wel enige vorm van absurdheid bevatten. Ik begin..
Ik heb net de voeding van m'n mixer een verdieping lager in het atelier van m'n vriendin neer gezet omdat de fan teveel herrie maakt. Zij heeft het nog niet gezien.. misschien beter ook![]()
Straling, are you serious??ik had ook ooit een homestudio in mn slaapkamer..
en door al die spullen kon ik slecht slapen, allemaal straling, en toen was ik opeens de hulk en toen ben ik verhuisd
Heb wel eens een bedroomstudio plaatje van iemand gezien die zijn bed maar heeft weggedaan om ruimte te maken voor zn gear..

Mischien gebruikte hij het amperHeb wel eens een bedroomstudio plaatje van iemand gezien die zijn bed maar heeft weggedaan om ruimte te maken voor zn gear..

ik had ooit een te kort kabeltje dat was vreselijk omdat ik een langere nodig had

Ik krijg een zoon, over een maand...

Kijk ook erg uit naar de dag dat ik weer volstrekt legitiem lego kan kopen, voor de kleine![]()