Nina Hagen live

Een van de beste muziek OOIT! Heb de twee versies van die en ik geniet af en toe daarvan, bedankt voor de post!

Een van de beste muziek OOIT! Heb de twee versies van die en ik geniet af en toe daarvan, bedankt voor de post!

Dat verklaart een hoop Pablo :D
Zelf vind ik vooral de toetsenist die lekker gewoon is met z'n overhemdje en bril grappig

Dat verklaart een hoop Pablo :D
Zelf vind ik vooral de toetsenist die lekker gewoon is met z'n overhemdje en bril grappig

Dat vind ik ook maar dat terzijde. En Nina maakt de hele performance uniek, maar, zeg maar, zij is wat zij is en ja, wat wil je nog meer!

Ik vind Nina altijd zo ontzettend nichterig doen op het podium, een rare mix van verwilderd v/d wereld proberen rond te kijken, tot weer heel serieus proberen te doen, een raar overdreven genanimeerd contrast, maar toch ook weer met een bepaalde burgelijkheid dat Henk en Tanja er ook nog wat mee kunnen. Maar ik heb punk nooit begrepen, dus ligt aan mij, hoewel Nina Hagen natuurlijk meer Vyvyan Bsterd meets Proud Mary is, dan punk

ik hou niet van punk maar ik begrijp punk prima.

wat begrijp je er niet aan?

punk is gewoon DIY en dus geen voorgecalculeerde "ik moet mezelf dit en dat aanmeten want anders val ik buiten de pupulaire boot"...
dus bijv. al die lui die anno 2013 nog met een hanekam rondlopen zijn gewoon posers :D
punk is een idee, geen specifiek uiterlijk, iedereen kan een beetje punk zijn, het heeft zelfs niet eens met een politieke richting te maken...

Waarom dat overdreven gedoe en zo'n aangemeten psycho houding?
IMHO qua muziek gewoon een bak teringherrie, waar NH dan veel rock&roll in stopt. gewoon niet mijn ding

punk is gewoon DIY en dus geen voorgecalculeerde "ik moet mezelf dit en dat aanmeten want anders val ik buiten de pupulaire boot"...
dus bijv. al die lui die anno 2013 nog met een hanekam rondlopen zijn gewoon posers :D
punk is een idee, geen specifiek uiterlijk, iedereen kan een beetje punk zijn...
jawel maar die Nina houding alsof ze knettergek en enigsinds beschadigd is door medicatie is, vind ik erg irritant

Komt dan op mij i.i.g. niet zo over, niet authentiek, geloof het niet

Ja! :D of gewoon normaal doen, wel lekker arrogant en zo, maar niet van dat politiek correcte formulematige maffe gedoe

Leuk! Die rockpalast filmpjes zijn altijd leuk. Ik ben geen enorme Nina fan, maar kan er prima naar luisteren. En over haar stage antics: dat heet performen, het publiek vermaken. Ach ja, dat moet je kunnen begrijpen denk ik ;)

Back