dubcreator
Ouwe rot
Nee dat hoef ik ook niet, mijn audio gewoon de computer in en dan verder werken en de sporen en master evt door de tafel en outboard weer halen. Wil geen uitgebreide midi toestanden maar zoals op die Zed-r is wel handig voor wat verbjes of on the fly terwijl je arrangeert iets indraaien auxje etc
dus ik ben niet op zoek naar meer controle van mijn mixer maar graag het element geluidskaart dichterbij de computer hebben + wel een analoge mixer hebben en de voordelen daarvan hebben , ook qua eq en summing, ik heb altijd met analoge mixers gewerkt en dat zal ik ook altijd blijven doen
Ik zou het in jouw geval lekker zo houden als het nu is. Of dat nu via de Topaz of Mackie gaat. Eigenlijk is het enige dat je wil een makkelijkere routing betreft audio interface. Maar wanneer je een interface in de tafel wil wordt het eea ook direct minder flexibel. Je kan bijv mocht je dat willen niet meer buiten je mixer om wat je wel kan met een losse interface.
Zo werk ik iig. Alles gaat bij mij eerst droog, clean, recht via alleen interface de DAW in. Vervolgens ga ik alles opnieuw tracken met de keus..via preamp, via mengtafel, met EQ, zonder etc, etc. Je hebt dan altijd je droge signaal die je ook weer altijd opnieuw zou kunnen bewerken.

.. hoe zijn de ervaringen hedendaags op Windows 7 64bit?