Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Er is intussen al weer vooruitgang. de shop voor pcb's gaat mogelijk deze maand nog open.
De prijs zal alles bij elkaar ergens rond de €700 liggen schat ik met mooi kastje en midi, voeding etc.
Ik ga er 2 of 3 knutselen, we gaan poly arp
Als ik ze beu ben gaan er enkele de deur uit, 1 zal wel blijven.
![]()
De ontwerper heeft gezegd dat eentje bouwen 1000usd gaat kosten, da's inclusief componenten en die moet je zelf regelen.

AchVolgens mij gaat Thonk de kitjes samenstellen met alleen de moeilijk verkrijgbare componenten. Voor de bulk componenten zal een mouser bom voor komen.
zo zit het, dat maakt het wel makkelijk aan de ene kant. hetzij wel iets duurder dan zelf kopen wat je niet in huis hebt.
Ach![]()
€400 voor de pcb's en front? is dat niet een beetje aan de hoge kant geschat.
:

Er is intussen al weer vooruitgang. de shop voor pcb's gaat mogelijk deze maand nog open.
De prijs zal alles bij elkaar ergens rond de €700 liggen schat ik met mooi kastje en midi, voeding etc.
Ik ga er 2 of 3 knutselen, we gaan poly arp
Als ik ze beu ben gaan er enkele de deur uit, 1 zal wel blijven.
![]()

Ik hoop dat mijn bouwer meeleest...denk het wel, maar ik ben er klaar voor........

Achzo zit het, dat maakt het wel makkelijk aan de ene kant. hetzij wel iets duurder dan zelf kopen wat je niet in huis hebt.
€400 voor de pcb's en front? is dat niet een beetje aan de hoge kant geschat.
Nu gun ik Zthee well een flinke winst voor zijn werk, dat niet.
We zullen het zien, hopelijk zijn er zoveel aanmelders dat de pcb/front prijs een stuk lager is dan we voorzien.
![]()