clock gesyncte lfo

Leuk idee!
Opslag van de samples op een geheugenkaartje?
Standaard formaat sample(s) zodat importeren/exporteren via PC card reader ook mogelijk wordt?

Leuk idee!
Opslag van de samples op een geheugenkaartje?
Standaard formaat sample(s) zodat importeren/exporteren via PC card reader ook mogelijk wordt?

nee het is echt een realtime machine... heb er over na zitten denken om dat via een andere manier te proberen maar ja dit is echt een beperking die ten goede komt aan het modulaire idee naar mijn mening. Freestylen en freaken on the fly.

Wat me wel vet lijkt, geen idee of het technisch haalbaar is... Naast triggers voor start/ stop, ook een CV in (bijv. 0~5V) om het startpunt van de sample te kunnen bepalen. Volgens mij kun je dan echt vette slice-FX maken met een lfo met een reset in.
Is dat te doen?

Aan welke samplelengtes (msec, ..., minuten) moeten wij denken

slice grootte is gelijk aan je clocksignaal dat je erin stopt. dus gebruik je een clockdivider ervoor kun je de slicelengte verlengen... wil je granulaire synthese stop je er een hele snelle clock in. wil je idm glitches dan is een gehalveerd clocksignaal leuk en voor langere sampleslices... tja een langzame clock
Maar goed dit is allemaal in mn hoofd werkend en moet nog stoeien op de broodplank

pffffff geen wonder dat ik zo lang op de printplaten moet wachten...
ok dat chinezen Amsterdam als land beschouwen, Holland zien als een weiland met molens... maar waarom ze mn pakketje naar the enthelrands willen sturen???
geen wonder dat mn printplaten nog niet gearriveerd zijn... hopen dat de postbode t kan ontcijferen:

jan willem hagenbeek
-------------- --,
---- -- delft,
the enthelrands

maar even omhoog met deze super lfo draad.
Ik kreeg een betaal verzoek voor de kitversie, dus blijkbaar zijn onderdelen aangekomen !

aan de slag !+):okdan:

Back