clock gesyncte lfo

Ziet er netjes uit, zag dit bij Muffs (dank je Hanz!)

Prijs en looks zijn super, wil er zeker een kant-en-klare. Had nog beter geweest met een CV-ingang voor 'multiplier' (à la 4ms) en een +/- 8 v, maar kan ik wel mee leven. Succes met je onderneming!

Mag ik es wat onconventioneels opperen?
Enerzijds is panel en print al gereed, en de ruimte is beperkt... maar gezien de vraag om moduleerbare division... zou het mogelijk zijn om de distort jack niet TS maar TRS te maken en dan het ring control voltage naar de multiplier te voeren? Ik weet niet of dat technisch haken en ogen heeft maar het lijkt me an sich de meest gemakkelijke optie zonder echt veel extra kosten...
Het is maar een idee natuurlijk, voel je niet verplicht.

ja ik heb het printje nog snel kunnen aanpassen... na t weekend gaat het bestand naar de fabriek. ik heb nu de cv omgezet naar de multiplier. dus heb nu twee print varianten... distortion of multiplier... (hmmm ik gebruik geen stereo jack aansluiting... dus ring tip verhaal??)
dus snel de keuze maken distortion of multiplier. en ik denk nu dat ik toch voor de multiplier ga.

ok
ik ga proberen om ipv 3, 4 jackplugjes naast elkaar krijg... dus en distortion en multiplier (maar beloof niks) en ook nog lijnen naar de juiste plek en dan is ie echt definitief!!!! anders kan ie maandag niet naar de fabriek.
ben overigens al bijna door mn aantal heen. moet dus al rekening houden met een tweede lichting (wat eerst niet mn bedoeling was)

EDIT: 4 jackjes naast elkaar kan! zit er 11,5mm tussen de gaten en ga proberen dit op te rekken naar 12mm. ik zit nog even in de knoei met een verbinding tussen wat punten omdat t erg druk gaat worden op de pcb maar gelukkig heb ik een pcb met dubbele laag. gaat dus wel lukken. en ook nog voor maandag :)

Laatst gewijzigd:
bedoel je deze ? van doepfer

A-100BM16 Verbindungskabel zwischen A-100 Modul und Bus 16-auf-16-polig, 20 cm / connection cable between module and bus (16-to-16 pin) 20cm

5,00 euro

Zul je denk ik zelf samen moeten stellen die connectoren en kabel.
Kabel is gewoon een flatcable, de connectoren... Tja, das klote om daar de juiste naam voor te vinden (ik kan het ook niet vinden i.i.g) moet in ieder geval 1 van 10 en 1 van 16 pins zijn.

ja ben echt 3 dagen bezig geweest heb 2 keer de hulplijn aan de telefoon gehad en een keer een hulpchat met mouser... niks hielp :(
en ik wil ze idd zelf samenstellen
alle andere onderdelen zijn ondertussen besteld maar die kabels en connectoren kan ik gewoon niet vinden

ok stel je zoekt een bevestiging voor een ledlampje... dan hebben ze een hoofdstuk:
Alle producten > Opto-elektronica > Led-verlichting > Mechanische onderdelen voor led-verlichting

mooi niet dat daar bevestiging voor ledjes tussen zit :P want die staan logischerwijs bij "led-indicatie"
Alle producten > Opto-elektronica > Led-verlichting > Led-lampen en -modules > Led-indicatie >

en zo zoek ik al meerdere dagen die website door :(

Laatst gewijzigd:
flat cable

flat cable

@jwhagenbeek: wat je zoekt zijn flat cable en box headers/connectors

Had Richard ze ook niet bij Mouser gehaald voor de Ridrum? Anders kun je het wellicht aan hem vragen...

Back