psytrance 144 bpm

vipal

Ouwe rot
commentaar welkom, vooral mbt low end ivm eerste track in nwe set up met alles anders en slechte akoustiek

van dsmmige elementen is de afwijkende timing echt goed te merken, klinkt een beetje rommelig zo en het haalt de groove er ook uit, qua mix kan ik helaas niks zeggen, zit zelf ook maar op een koptelefoontje.

vind hem
1 - erg hard
2 - erg reso/nasaal
3 - vanaf 3.16 afgehaakt omdat de boel daar niet meer synchroon loopt en de rek er wel uit is

stiekem nog een beetje doorgeskipt,maar krijg dan een beetje het "megamix"gevoel allemaal korte onsamenhangende rifjes.

van dsmmige elementen is de afwijkende timing echt goed te merken, klinkt een beetje rommelig zo en het haalt de groove er ook uit, qua mix kan ik helaas niks zeggen, zit zelf ook maar op een koptelefoontje.

ja klopt, komt omdat ik sommige plaatsen de audio (bass) uit de little phatty direct had overgezet, dat wordt m dus niet. moet t eerst allemaal rechtzetten. bedankt voor t opmerken. en raphie ook, klopt ook qua compositie, beetje het dilemma van alleen weekends hebben voor produceren.

Back