mijn studio annex crib IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
een paar laten die ik erg graag draai

Attachments

• newcriblp6.jpg
    newcriblp6.jpg
    75,7 KB · Bekeken: 105
Ok ok foto's dus (om even on topic te blijven).
Na veel zweten (het is ietwat warm de laatste tijd) gevloek en gescheld een nieuw indeling gemaakt.
Hier de rackjes:

Attachments

• copy of studio yo 0703 1.jpg
    copy of studio yo 0703 1.jpg
    173,7 KB · Bekeken: 123
En hier de (lijkt wel) onvermijdelijke Ikea Jerker met de tafel en het opname gedeelte.
Pikant detail, linksonder is nog net de Studio koelkast te zien (kadootje van mijn ouders).

Attachments

• copy of studio yo 0703 2.jpg
    copy of studio yo 0703 2.jpg
    160 KB · Bekeken: 120
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Damn Neo Land... ben je niet een beetje paranoia? Een brandblusser... :D

Om je een eerlijk antwoord te geven, ik niet, maar mijn vrouw wel.:luv: Die denkt dat alles kan ontploffen ofzo.
(Nou komt er misschien wel eens een partij kolere herrie uit mijn hokje, maar ontploffen......)

:D geweldig!!!
die brandblusser,tis licht ontvlambaar allemaal wat je maakt:duivels:
mijn oog viel er ook meteen op!

Michael.

Origineel geplaatst door synthiaks
een paar laten die ik erg graag draai

hee the soft machine..heppikook! vet!

Update

Update

[Pochos_MODE]

Tja als we nu allemaal aan het Update'n zijn doe ik ook maar ff mee :D

Mijn setupje bestaat momenteel uit een speciaal voor audio geconfigureerde PC met een Aardvark Direct Pro 24/96 kaart/breakout box,Sennheiser HD-580 Precision hoofdtelefoon,Studiologic SL-161,NI 4 Control,Korg MS-10,Realistic Concertmate 500 (Casio SK-1 kloon),NI Kontakt,Reaktor 4.0,Absynth 2.0,FM7,Steinberg Cubase SX,Wavelab 4.0,TL-Audio EQ-1 plug in,Spectrasonics Stylus,Applied Acoustics Tassman 3.02 en de Waves Renaissance Native Bundle....

Weg is dus...Yamaha NS-10m's,Creamware Luna II,Emagic MT-4,Alesis RA-150 en de Roland A33.........

En dan nu een lijstje voor de geinteresseerden (duh niet dus) met wat ik allemaal gehad heb.

Roland : MC-303,Juno 106,JP-8000,MT-32 * Korg : ER-1,MS2000r * Waldorf : Pulse * Yamaha : A3000
Akai : MPC 2000XL * Alesis : 3630,DM5,HR-16 * Clavia : Nord Micro Modular * Lexicon : MPX-1
Behringer : Virtualizer,MX1604 A * Zoom : RFX 1000 * Boss : DS-1

[Pochos_MODE]

Attachments

• crib.jpg
    crib.jpg
    32,4 KB · Bekeken: 112
mijn w.a.h.-studio annex crib iv

na mijn laatste wisselingen en kleine aankopen - en nu mijn nieuwe brommobiel eindelijk binnen is - hierbij mijn studio zoals ik hem een hele tijd wil behouden:W

foto 1 =

verkeerde foto

verkeerde foto

mijn grote excuses, de verkeerde foto is doorgeseind, mijn computer is zo nu en dan wat van slag, daarom ook de teksten met kleine lettertjes getypt. sorry hiervoor, de goede foto's volgen.

de goede w.a.h.-studio annex crib iv

de goede w.a.h.-studio annex crib iv

foto 1 =

en foto 2 =

p.s. mijn nieuwste cdr is uit, dus genaamd micro macro van phochos.:dj:

Origineel geplaatst door Christov
@neoland die r2d2 radio staat ook bij mij in de studio(nuja dat ene ding verkoop ik zaterdag maar das niet relevant hehe)
doet die van jou het ook niet...

Nou, het is eigenlijk een wekker met daarin een projectortje. Binnen een dag waren de batterijen leeg, vandaar dat hij nu naast die MEGA tesla bol staat geparkeerd (niet werkend inderdaad).

Phochos, post anders eens een foto van je brommobiel? Dan post ik een foto van mijn (verbleekte) clio!

:D

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back