Calculator Operator
Tel ik na 15 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Een zomerse italodisco, met vocals van Pablo DeMode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tsja, kweenie... het klinkt iets te clichématig, ik krijg de indruk dat de nadruk vooral ligt op het willen immiteren van die oude (some wat el cheapo) plastic sounds... qua arrangement vinnik het niet echt interessant, toch wel erg doorsnee die noten, het heeft niet echt een originele wending... de badkamer echo stem klinkt ook redelijk weggemoffeld en helemaal wanneer dat resonante blurpy geluid er ook nog bij overheen komt (zoals op 1:20 bijv)...
).
Vind dit een erg goeie productie 

Ik zal kijken hoever ik dat in de track kan toepassen... Sowieso eerst even Pablo lief aankijken of hij de vocals misschien wat zou willen aanpassen
Ik zelf kan dat sowieso al niet.... De mix, tsjah, ik heb m al flink doorgemixt... Beter zal ik het zelf niet krijgen.

Ik doe het voor je, geen probs... Vanavond laat misschien of morgenochtend een update...![]()
Top!!Nou, als Pablo een sjiek zanglijntje kan maken, heel graag!![]()

post 14, laatste regel...ik kan de video niet bekijken/beluisteren.

Wat ik nu kan doen is de vocal mix aanpassen, maar als je zang wilt zeg maar dan moet ik anders bedenken... Je hoort het van me dus...![]()